Uusi muotoilujohtaja Dacialle

Report this content

Miles Nürnberger on nimitetty Dacian uudeksi muotoilujohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.9.2021 ja raportoi Renault Yhtymän johtoryhmän jäsenelle Laurens van den Ackerille, EVP Corporate design.

"Olemme erittäin iloisia saadessamme Miles Nürnbergerin joukkoomme näin Dacia brändille tärkeänä aikana. Miles on nimekäs suunnittelija, joka on innoittanut monia työssään Aston Martinilla. Hänen kokemuksensa ja intohimonsa vahvojen tuotemerkkien rakentamiseen muotoilun keinoin on suuri etu Dacialle ja auttaa meitä viemään Daciaa tulevaisuuteen”, sanoo Laurens van den Acker.

Miles Nürnberger, syntynyt vuonna 1976, aloitti Aston Martinilla vuonna 2008 ensin muotoilupäällikkönä, suunnittelujohtajana ja viimeksi ennen siirtymistään Dacialle Aston Martin bärndin muotoilujohtajana.

Ennen Aston Martinia Miles Nürnberger kuului Citroënin korin muotoilusta vastaavaan suunnittelutiimiin. Hän valmistui Coventryn yliopistosta vuonna 1998 ja sai vuonna 2009 arvostetun "Concorso d'eleganza Villa d'Este" -muotoilupalkinnon One-77-konseptiautolla.

Nordic Automotive Services Oy,
Dacia maahantuonti