• Daisycon/

Daisycon tuo affiliate-markkinointipalvelut Suomeen vastatakseen kasvavaan verkkokaupan kysyntään

Report this content

Helsingissä 15. elokuuta 2022 – Alankomaalainen Daisycon auttaa verkkokauppoja lisäämään myyntiä ja tuo nyt affiliate-markkinointipalvelut Suomeen vastauksena verkkokaupan markkinointipalvelujen lisääntyneeseen kysyntään.

Kansainvälisten yritysten, kuten Interfloran, Superdryn, Emman ja YouGovin, kanssa työskentelevä Daisycon on elokuussa 2022 laajentunut Suomeen ja avannut toimiston Helsinkiin. Uutena markkinointikumppanina se auttaa suomalaisia yrityksiä tavoittamaan sekä kotimaisia että kansainvälisiä yleisöjä ja muualta tulevia yrityksiä laajentamaan affiliate-markkinointiaan Pohjoismaihin.

Affiliate- eli kumppanuusmarkkinointi antaa brändeille tilaisuuden lisätä myyntiä ja kasvattaa markkinaosuutta tekemällä yhteistyötä laadukkaiden verkkosivustojen, blogien, some-alustojen ja podcastien kanssa, jotka aktiivisesti suosittelevat ja promoavat niiden tuotteita seuraajilleen.

Daisycon käynnistää rekrytointikampanjan kasvattaakseen Suomen asiantuntijatiimiä Helsingin toimistossaan. Siihen sisältyy uuden liiketoiminnan kehityspäällikön nimittäminen.

Tuloksiin perustuva markkinointi on kasvussa, ja Daisyconin läpinäkyvässä ja suoraviivaisessa mallissa verkkokauppa maksaa vain todellisesta myynnistä. Lisäksi se on kustannustehokas kanava asiakashankintaan.

Daisycon Suomen liiketoiminnan kehitysjohtaja Jouni Miettinen sanoo: ”Olemme erittäin innoissamme saadessamme tuoda affiliate-markkinointipalvelumme Suomeen, sillä tiedämme monien suurten suomalaisten verkkobrändien olevan kiinnostuneita affiliate-markkinoinnin hyödyistä. Autamme heitä löytämään ja hyödyntämään edut, joita asiantuntemuksemme ja kokemuksemme sekä mahtava kansainvälinen julkaisijaverkostomme tarjoavat. Osana Linehub-markkinointipalveluverkostoa Daisycon pystyy tarjoamaan myös laajempia mahdollisuuksia.”

”Daisycon on kehittänyt tehokkaan palveluratkaisun, joka täydentää saumattomasti asiakkaiden verkkokauppamarkkinointia ja vastaa muuttuviin haasteisiin. Kumppanuusmarkkinointi on riskitön tapa ostaa mediatilaa, koska asiakas maksaa vain todellisesta myynnistä. Tämä malli takaa terveen kasvun ilman suuria mainosbudjetteja.”

Daisycon

Vuonna 2000 perustettu Daisycon on saanut nimensä ydinliiketoimintansa mukaan: demand, supply, connect (kysyntä, tarjonta, yhteys). Tällä eurooppalaisella kumppaniverkostolla on toimistot Alankomaissa, Belgiassa, Saksassa, Romaniassa, Tanskassa ja Suomessa.

Daisycon keskittyy digitaaliseen B2C-kaupankäyntiin useilla eri toimialoilla, joita ovat esimerkiksi koti ja puutarha, urheilu ja vapaa-aika, muoti, kauneus, terveys ja elektroniikka. Se tekee yhteistyötä kansainvälisten yritysten, kuten Interfloran, Superdryn, Emman ja YouGovin, kanssa.  Daisycon on osa Linehub-markkinointikollektiivia.

Affiliate- eli kumppanuusmarkkinoinnin avulla yritykset pystyvät tavoittamaan, houkuttelemaan ja konvertoimaan asiakkaita laajasti. Se on arvostetuin asiakashankintakanava ja tärkeä tuottotekijä. 20 % kaikista kumppanuusmarkkinointia käyttävistä pitää sitä tärkeimpänä asiakashankintakanavanaan. Seuraavina tulevat maksetut ja orgaaniset haut (16 %) ja display-mainonta (15 %).

Linehub

Linehub-markkinointikollektiivi luo välitöntä ja kestävää kasvua yrityksille, jotka uskovat merkitykselliseen liikevoittoon. Sen tiimiin kuuluu lähes 200 digitaalisen alan asiantuntijaa 32 maasta, ja se tuottaa reaaliaikaista tietoa markkinoista ja tulospohjaisia markkinointiratkaisuja yli 1 900 yritykselle ympäri maailmaa.

Linehub koostuu yrityksistä Daisycon, Affiliprint, Sovendus BV, Conversive, Trendata, New Media ja Basebuilder. Linehub-kollektiivilla on toimistot Århusissa, Almeressa, Hengelossa, Oldenburgissa, Antwerpenissa, Bukarestissa, Helsingissä, Tukholmassa ja Utrechtissa.

Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja

nina.bressler@cartacomms.com