Petteri Nurmesta DB Schenkerin Suomen maakuljetusten johtaja

Report this content

Petteri Nurmi on nimitetty Schenker Oy:n maakuljetuksista vastaavaksi johtajaksi (Head of Land Transport Finland) 1.9.2015 alkaen. Nurmi jatkaa edelleen myös Suomen terminaalikäsiteltävistä kuljetuksista vastaavana johtajana (Head of System Freight Finland).

Aiemmin Suomen maakuljetuksista oman toimensa ohella vastannut Erik Söderholm keskittyy jatkossa täysipainoisesti tehtäväänsä regioonatason johtajana (Head of Land Transport, Region Europe North & East).

Petteri Nurmen seuraajaksi Helsingin tuotantoalueen johtajan tehtävään (Head of Branch Helsinki) on nimitetty Antti Jarva. Hän jatkaa edelleen myös pakettiliikenteestä vastaavan johtajan tehtävässä (Head of Parcel Finland).

DB Schenker on Deutsche Bahnin kuljetus- ja logistiikkatoimintoja tarjoava liiketoimintayksikkö. Liikevaihdon ja suorituskyvyn perusteella DB Schenker on maailman toiseksi suurin logistiikkapalveluiden tarjoaja.Suomessa DB Schenker on johtavia kuljetus- ja logistiikkapalveluiden tarjoajia, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat maakuljetukset, lento- ja merikuljetukset sekä sopimuslogistiikan palvelut. Maakuljetusten valikoima kattaa paketti- ja kappaletavarakuljetukset sekä täys- ja osakuormakuljetukset. Lisäksi DB Schenker tarjoaa intermodaali- ja erikoiskuljetuksia sekä lämpötilahallittuja kuljetuksia. Kotimaan kuljetuspalveluita tarjotaan Kiitolinja-tuotenimellä.

Avainsanat:

Petteri Nurmesta DB Schenkerin Suomen maakuljetusten johtaja