Decens vahvisti pääkaupunkiseudun myyntiä ja asiakaspalvelua

Decensin Espoon tiimi on saanut kevään ja kesän aikana lisävahvistuksia.

Timo Henriksson on nimitetty avainasiakaspäälliköksi ja hän vastaa Decensin palveluiden ja -ratkaisuiden myynnistä pääkaupunkiseudun asiakkaille yhdessä viisihenkisen myyntitiimin kanssa. Timolla on osaamista erityisesti työasemista ja DataCenter ratkaisuista. Hän siirtyi Decensille Fujitsu Finlandin palveluksesta.

Joni Laitinen aloitti järjestelmäasiantuntijana, siirtyen Decensille Tietokeskus Finlandilta. Jonin pääosaamisalueisiin kuuluu Microsoft -palvelinympäristöt ja niihin liittyvät järjestelmät sekä varmistusratkaisut.

Jani Tanska on nimitetty ratkaisuarkkitehdiksi. Tehtävässä hän vastaa siitä, että yritysten liiketoimintaa tuetaan sopivimmilla IT-ratkaisuilla. Aiemmin Jani on toiminut Tietokeskus Finlandilla järjestelmäarkkitehtina ja asiakasasiantuntijana ja hänellä on erityisesti osaamista Microsoftin teknologioista.

Decensin aluejohtaja Ville Sandberg on tyytyväinen: ”IT-jälleenmyyjäkentällä on tällä hetkellä hiukan myllerrystä, mikä näkynyt myös loppuasiakkaiden puolella. Olemme saaneet tehtyä hyviä rekrytointeja ja sitä kautta vahvistettua asemaamme kasvavana IT-palvelutalona. On hienoa nähdä, että Decens kiinnostaa työpaikkana. Osaavat ja itsensä likoon laittavat henkilöt ovat aina tervetulleita meille töihin”.

Avainsanat: