Team Decens Huippuhetki 2020 -äänestys

Report this content

Decens Oy perusti vuonna 2017 Team Decensin tukemaan lahjakkaita nuoria suomalaisia yksilöurheilijoita ja heidän matkaa kohti maailman kärkeä. Haluamme nyt kerrata urheilijoiden viime vuoden parhaita hetkiä ja upeita suorituksia valitsemalla Team Decens Huippuhetken 2020.

Vuosi 2020 oli koronarajoitusten vuoksi poikkeuksellinen, minkä vuoksi urheilutapahtumia ja -kilpailuja oli tavallista vähemmän. Kilpailumääräykset olivat kireitä ja usein kisattiin ilman yleisöä. Joidenkin lajien kohdalla kisakalenterit menivät uusiksi ja monet kilpailut peruuntuivat kokoaan. Kaikesta tästä huolimatta monien Team Decensin lahjakkaiden urheiljoiden vuosi piti sisällään upeita hetkiä, huikeita suorituksia ja venymistä omiin ennätystuloksiin.

Team Decens Huippuhetki 2020 -ehdokkaat ovat:

Niclas Grönholm – autourheilija, rallicross
Ida Hulkko – uimari, rintauinti
Jari Huttunen - ralliautoilija
Anniina Kortetmaa - pikajuoksija
Kristiina Mäkelä - kolmiloikkaaja
Samuli Samuelsson - pikajuoksija
Tuukka Taponen - kartingkuljettaja
Heta Tuuri – korkeushyppääjä

Äänestyksen voittaa eniten yleisöääniä saanut ehdokas ja hänelle on luvassa Decensiltä 1.000 euron lisätuki vuodelle 2021.

Omaa suosikkia voit äänestää Team Decensin verkkosivuilla 14.2.2021 saakka ja voittaja ilmoitetaan 15.2.2021. Äänestyssivulta voi myös lukea lisää ehdokkaista.

www.teamdecens.fi

Lisätiedot: Jarno Lahnalahti, toimitusjohtaja, Decens Oy, +358 44 527 9399, jarno.lahnalahti@decens.fi

Avainsanat: