Suomen ensimmäinen speed datingiin erikoistunut yritys aloittaa toimintansa

Report this content

Deittisirkus on Suomen ensimmäinen speed datingiin erikoistunut yritys. Ensimmäiset toiminta-alueet ovat Helsinki, Kouvola ja Tampere. Tarkoitus on saada myös lähikaupunkien sinkut liikkeelle edellä mainittuihin keskuskaupunkeihin. Muina palveluina Deittisirkus tarjoaa sokko- ja parisuhdetreffejä.

Kokeilemisen arvoinen vaihtoehto sinkuille

Perinteisiin nettitreffipalveluihin speed datingissa erona on oikeiden ihmisten kohtaaminen hauskasti ja turvallisesti. "Kannatan ehdottomasti Deitti.netin tyyppisiä seuranhakupalveluja, mutta ihmiset kaipaavat näille myös muita vaihtoehtoja. Nettipalvelujen varjopuolena on se, että treffailijat eivät välttämättä anna itsestään realistista kuvaa. Kaikki eivät myöskään halua julkaista tietojaan internetissä seuranhakutarkoituksessa esimerkiksi työnsä takia", kertoo Deittisirkuksen yrittäjä Anna Uusiheimala.

Seitsemän minuutin treffit

Deittisirkuksen speed datingissä on kolme eri ikäryhmää: 23-35, 35-45 ja 45-60 vuotta. Mikäli deittaaja on ikäryhmän rajalla +- viisi vuotta, hän voi itse päättää kumpaan ryhmään haluaa mennä. Tapahtumia tullaan järjestämään jatkossa kerran kuukaudessa.

Tapahtumassa esiinnytään ns. treffinimillä, ja yhdet treffit kestävät noin seitsemän minuuttia. Naiset istuvat pöytien ääressä ja miehet kiertävät kussakin pöydässä. Tapahtuman päätyttyä osallistujat täyttävät lomakkeen ja palauttavat sen Deittisirkukselle. Lomakkeessa deittaaja kertoo, kenelle Deittisirkus saa lähettää yhteystiedot mahdollisten yhteydenottojen ja jatkotreffien tiimoilta.

Verkkosivut ja yhteistyökumppanit

Deittisirkuksen verkkosivut Deittisirkus.fi avataan 1. joulukuuta. Sivustolla voi varata paikkoja esimerkiksi speed dating -tapahtumiin. Deittisirkuksen ensimmäisinä ravintolayhteistyökumppaneina ovat Helsingissä Apollo ja Kouvolassa Three Wings, Tampereella toiminta alkaa helmikuussa. Tämän jälkeen mukaan tulevia paikkakuntia ovat Turku ja Jyväskylä. Deittisirkuksen yhteistyökumppanina toimii myös Deitti.net, joka tarjoaa seuranhakupalvelua verkossa.

Lisätiedot:

Anna Uusiheimala, p. 040 534 0619
tiedote@deittisirkus.fi
www.deittisirkus.fi (sivut avataan 1.12.2012)