Viesti välittämisestä – tiedä mitä ostat !

Report this content

Delffin tuotteet ovat suomalaisten ompelijoiden ja suunnittelijoiden luomuksia, jotka on valmistettu luontoa ja ihmisarvoa kunnioittaen. Delffin brändi on 100-prosenttisesti suomalaisen työn tulosta. Meille on tärkeää tietää miten ja missä tuotteemme on valmistettu. Delffi on aina perustanut liiketoimintansa suomalaiseen ammattitaitoon ja suomalaiseen valmistukseen.

Kotimainen tuotanto tuo Delffille joustavuutta ja varmuutta, sillä tunnemme tuotteittemme tekijät; Delffin suunnittelijat ja ompelijat sekä materiaalitoimittajat. Delffi pystyy vastamaan kotimaisella tuotannollaan kuluttajien yksilöllisyyden vaatimukseen. Pienet sarjat ja jatkuvasti elävä mallisto pystyvät tuottamaan yksilöllisiä Delffi uimapukuja asiakkaille.

Delffin materiaalit valmistetaan eurooppalaisissa perheyhtiöissä Espanjassa ja Italiassa. Kaikki Delffin käyttämät materiaalit ovat Öko-Tex-sertifikoituja. Ökö-Tex on maailman johtava tekstiilialan kansainvälinen valvontajärjestelmä. Öko Tex -sertifikaatti kertoo kuluttajalle, että tuote on tutkitusti haitta-aineeton eikä sisällä minkäänlaisia terveydelle vaarallisia lisä- ja säilytysaineita.
Eurooppalaiset materiaalit ovat erittäin hyvin valvottuja ja laadukkaita. Delffissä tiedetään, että tuotteet syntyvät eurooppalaisen työ- ja ympäristölainsäädännön alla.

Yritys pystyy pienillä asioilla vaikuttamaan ympäristön kuormitukseen. Delffi on valinnut uimapuku- materiaalikseen XTRA LIFE LYCRAn joka kestää kloorivettä jopa kymmenen kertaa pitempään kuin tavallinen uimapukumateriaali. Näin ympäristöä kuormittavaa jätettä syntyy vähemmän.

Lisätietoja:
Mervi Kärkkäinen, toimitusjohtaja, puh: 040 754 1465