Suunnittele itse laitteesi suojakotelo – nyt myös iPad, Android-puhelimet ja Nokia Lumia

Report this content

DesignSkins.fi tarjoaa ensimmäisenä maailmassa mahdollisuuden suunnitella itse suojakotelon Apple iPadiin. HardCover© - suojakotelo on nyt mahdollista saada iPad-malleille 2, 3, 4 sekä Mini. Samalla tuotevalikoima on laajentunut ja persoonallisen suojakotelon, DesignCoverin© voi suunnetella nyt yhä useammalle Android - puhelimelle sekä Nokian uutuudelle, Lumia 820:lle. DesignSkins.fi on mahdollistanut aiemmin kovan suojakotelon luomisen Apple iPhone (4/4S/5) sekä Samsung Galaxy S3 – puhelimiin.

Kotelot on helppo kiinnitää ja irroittaa. Napsaus vain ja kotelo on jämäkästi kiinni laitteessasi!

Nyt voit suunnitella itse suojakuoret iPad-tablettien lisäksi seuraaville älypuhelimille:
- Samsung Galaxy Ace
- Samsung Galaxy Note
- Samsung Galaxy Note 2
- Samsung Galaxy S2
- Samsung Galaxy S3 mini
- Nokia Lumia 820
- HTC One S
- HTC One X+
- Sony Ericsson Arc S

Kuinka suunnittelen suojakotelon?
Mene siis verkkokauppaamme http://www.designskins.fi ja valitse Tuotteet -> Kotelot tai Kotelot Tableteille
Tämän jälkeen valitse haluamasi tuotemerkki ja malli, jolle haluat luoda ainutlaatuisen kotelon, sinun HardCoverin. SkinDesigner – ohjelmamme avulla voit luoda suojakotelon lookin juuri sen näköiseksi kuin itse haluat. Voit ladata ohjelmaan kuvia omalta koneeltasi tai käyttää valtavaa kuvakirjastoamme suojakotelon luomisessa.

Kovien suojakoteloiden lisäksi DesignSkins valmistaa ainutlaatuisia ‘skin’-tuotteita, ohuita ja koristeellisia ja suojakalvoja, joilla personoit ja suojaat laitteesi kuin laitteesi. Skin on helppo asentaa paikalleen ilman ilmakuplia ja sen voi irroittaa jälkiä jättämättä. Patentoidun materiaalin vuoksi pito on taattu. Meiltä löydät suojat puhelimiin, kannettaviin tietokoneisiin, pelikoneisiin, kahvinkeittimiin, mp3-soittimiin…ja moneen muuhun!

DesignSkins.fi yrityksille
Käytä hyväksesi loppuun asti hiottu yritysilmeesi – tuo brändisi esille tärkeimmän työvälineesi, puhelimen tai kannettavan tietokoneen avulla. Pidit sitten luentoa läppäriltäsi tai puhuit tärkeää työpuhelua ruuhkabussissa - käytä nämä hetket hyväksesi ja pidä yrityksesi esillä paikasta ja ajasta riippumatta.

HardCover-ja skin-tuotteet valmistetaan Saksassa. Hinnat alkavat 9,95 eurosta ylöspäin.

Lisätietoja ja tarjouspyynnöt:
info@onpackpro.com

Oletko bloggari tai kirjoitatko nettilehteä?
Jos kiinnostuit ja haluat kokeilla palveluamme, olethan yhteydessä alla olevaan sähköpostiin.

Country Manager
Henri Seger