Detection Technologyn vuosikatsaus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2019 julkaistu

Detection Technology Oyj yhtiötiedote 24.3.2020 klo 10.00

Detection Technology Oyj:n vuosikatsaus ja tilinpäätös 2019 on julkaistu. Raportit löytyvät yhtiön verkkosivuilta (www.deetee.com/investors) ja tämän tiedotteen liitteenä. Vuosikatsaus ja tilinpäätös ovat saatavilla sekä suomeksi että englanniksi.

Detection Technology on tänään julkaissut myös selvityksensä hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2019. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on saatavilla englanniksi osoitteessa http://www.deetee.com/investors/corporate-governance/.

Lisätietoja:
hannu.martola@deetee.com

Detection Technology on globaali röntgenilmaisimien ratkaisutoimittaja lääketieteen, turvallisuusalan ja teollisuuden sovelluksiin. Yhtiön liikevaihto oli 102 miljoonaa euroa vuonna 2019. Yhtiöllä on 280 asiakasta 40 maassa. Detection Technologyn palveluksessa on noin 500 henkilöä Suomessa, Kiinassa, Ranskassa ja Yhdysvalloissa. Yhtiön osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle kaupankäyntitunnuksella DETEC.