Deutsche Bank laajentaa toimintojaan Suomessa

Report this content

Deutsche Bank laajentaa liiketoimintaansa Suomessa 1. joulukuuta alkaen perustamalla Helsinkiin osakevälitystoiminnot nimellä Deutsche Bank Equities. Yksikkö palvelee kotimaisia instituutiosijoittajia maailmanlaajuisilla osakemarkkinoilla.

Deutsche Bank Helsinki on osa Deutsche Bankin edustusta Pohjoismaissa. Se on avustanut perustamisvuodestaan 2000 lähtien suomalaisia asiakkaitaan saavuttamaan strategisia ja taloudellisia tavoitteitaan.

Deutsche Bank on yksi harvoista kansainvälisistä pankeista, jolla on toimistot Helsingissä, Kööpenhaminassa, Oslossa ja Tukholmassa, ja on toiminut koordinoidusti tarjotakseen asiakkailleen saumatonta kokonaisvaltaista palvelua kaikkialla Corporate Banking & Securities-, Deutsche Asset & Wealth Management- ja Global Transaction Banking -divisioonissa hyödyntämällä maailmanlaajuista verkostoaan.

"Olemme tyytyväisiä, että voimme laajentaa toimintaamme Helsingissä edelleen ja tavoitamme näin asiakkaamme entistä paremmin", sanoo Thomas Lindahl, Deutsche Bankin maajohtaja Suomessa.

Jan Olsson, Deutsche Bankin Pohjoismaiden toimitusjohtaja, lisää: "Deutsche Bank on perustanut johtavan pankkiliiketoiminnan Pohjoismaissa ja on tänä vuonna ollut mukana näkyvässä roolissa eräissä Pohjolan suurimmista transaktioista. Suomi on tärkeä osa pohjoismaista menestystarinaamme. Helsingin-sivuliikkeen vahvistaminen kuvastaa sitoutumistamme Suomen elinkeinoelämään ja suomalaiseen yhteiskuntaan yleisesti. Odotamme innolla aktiivisia kumppanuuksia suomalaisten asiakkaidemme kanssa ja toivomme, että voimme syventää suhteitamme entisestään vahvemman paikallisen läsnäolon ansiosta.”

Deutsche Bankin uusi Helsingin-toimisto sijaitsee osoitteessa Unioninkatu 20–22.

Lisätietoja:
Annika Stenlund