DEVI tuplaa takuun 20 vuoteen

Report this content

DEVI laajentaa sähköiseen lattialämmitykseen ja ulkoalueiden sulanapitoon tarkoitettujen lämpökaapeleiden ja lämpökaapelimattojen 10 vuoden takuun 20 vuoteen.

Mikäli tuotteessa ilmenee takuuaikana suunnittelu-, materiaali- tai valmistusvirhe Danfoss sitoutuu korjaamaan tai toimittamaan uuden, vastaavan tuotteen asiakkaalle. Laajennettu takuu kattaa asennuksesta ja lattiamateriaaleista aiheutuneet kohtuulliset kustannukset. Kahdenkymmenen vuoden laajennettu takuu myönnetään DEVIn tehdasvalmisteisille vakiomittaisille lämpökaapeleille ja lämpökaapelimatoille.

Uusi laajennettu takuu on voimassa 1.9.2013 alkaen ostetuissa DEVIn tehdasvalmisteisissa vakiomittaisissa lämpökaapeleissa ja lämpökaapelimatoissa.

‘“Luotettavuus ja laatu ovat keskeisiä parametreja meille - me haluamme, että asiakkaamme voivat luottaa meihin. Luonnollisena jatkumona useita vuosia kestäneelle tuotekehitykselle, testaukselle ja korkean laatutason saavuttamiselle laajennamme lämpökaapeleiden ja – mattojen 10 vuoden takuun 20 vuoteen. “ sanoo Vice President Jacob Madsen, Head of DEVI Electrical Heating Systems.

DEVI takuu ei koske tapauksia, jotka johtuvat vääränlaisista käyttöolosuhteista, tuotteen virheellisestä käsittelystä tai asentamisesta, muusta virheestä rakenteissa tai työtavoissa tai jos kytkentätyön on suorittanut joku muu kuin sähköalan ammattilainen.

Kuluttaja, asentaja tai tukkuliikkeen edustaja voi lisätietoa halutessaan vierailla kotisivuillamme. http://devi.fi/

Lisätietoa:

Jaakko Kurvinen

Myyntijohtaja

Oy Danfoss Ab

Puhelin: +358 (0)207 569 221

Sähköposti: Jaakko.kurvinen@danfoss.fi

DEVI on maailman laajuinen yritys ja Euroopan johtava älykkäiden sähköisten lattialämmitysjärjestelmien ja ulkoalueiden sulanapitojärjestelmien valmistaja. Aseman takaa omistautuminen korkealaatuisiin ja käyttäjäystävällisiin järjestelmiin, jotka ovat valmistettu maailman suurimmassa lattialämmityksen osaamiskeskuksessa. DEVIn lattialämmitysjärjestelmällä laatu, turvallisuus ja lämpö on taattu.