Oktay Nuri aloittaa DHL Expressin toimitusjohtajana

DHL Express (Finland) Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.2.2019 alkaen yrityksen myyntijohtaja Oktay Nuri. Hän seuraa tehtävässä Peter Ervasaloa, joka siirtyi tammikuun alussa DHL Express (Sweden) Ab:n toimitusjohtajaksi.

Oktay Nuri aloitti uransa DHL:n palveluksessa vuonna 1999 ja on työskennellyt useissa eri tehtävissä yrityksen asiakaspalvelu- sekä myyntiorganisaatiossa, DHL Expressin myyntijohtajana vuodesta 2013. Koulutukseltaan Nuri on kauppatieteiden maisteri pääaineinaan kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi.

“Olen innoissani uudesta tehtävästä”, Oktay Nuri sanoo. “Olen ylpeä DHL Expressin jatkuvasta panostuksesta henkilöstöön ja palveluidemme kehittämiseen. Tavoitteenamme on olla aina asiakkaidemme ykkösvaihtoehto pikakuljetuspalveluissa. Motivoituneet työntekijät, korkea palvelun laatu, jatkuvat investoinnit verkostoomme ja läheinen yhteys asiakkaisiin tulevat olemaan tulevaisuudessakin menestystekijöitämme.”

DHL Express on Deutsche Post DHL Groupin liiketoimintayksikkö, joka on erikoistunut maailmanlaajuisiin lentopikakuljetuksiin. DHL Express kuljettaa kiireellisiä asiakirjoja ja paketteja luotettavasti ja nopeasti ovelta ovelle yli 220 maassa ja alueella. DHL Expressin Helsinki-Vantaan terminaalin sekä Euroopan päälajittelukeskuksen Leipzigin väliset päivittäiset lennot tuonnissa ja viennissä luovat yhteydet DHL:n maailmanlaajuiseen verkostoon.

Oktay Nuri, toimitusjohtaja, DHL Express (Finland) Oy

puh. 040 500 1617, sähköposti oktay.nuri@dhl.com

DHL on maailmanlaajuisesti logistiikka-alan johtava brändi. Eri liiketoimintayksiköistä koostuva DHL-perhe tarjoaa alan kattavimman valikoiman logistiikkapalveluita – kotimaiset ja kansainväliset pakettikuljetukset, verkkokaupan logistiikkaratkaisut, kansainväliset pikakuljetukset, maantie-, lento- ja merirahtikuljetukset sekä toimialakohtaiset toimitusketjuratkaisut. DHL:n maailmanlaajuiseen verkostoon kuuluu yli 220 maata ja aluetta sekä noin 360.000 työntekijää. DHL:n palvelut tarjoavat luotettavat ja turvalliset yhteydet  yritysten ja kuluttajien välille ja mahdollistavat globaalin kaupankäynnin tavaravirrat.  Vahva asema nopeasti kasvavilla markkina-alueilla, räätälöidyt toimialakohtaiset ratkaisut mm. teknologia-, auto-, ja energiateollisuudelle, lääketieteen ja terveydenhuollon toimijoille ja vähittäiskaupalle sekä vahva sitoutuminen yritysvastuuseen  tekevät DHL:stä maailman johtavan logistiikkayrityksen.

DHL on osa Deutsche Post DHL Group -konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli yli 60 miljardia euroa.