Kai Tulonen Digian teknologiajohtajaksi

Report this content

Digian johtoryhmä vahvistuu: Kai Tulonen Digian teknologiajohtajaksi [Lehdistötiedote, Helsinki, 2002-09-19] - - Symbian(TM) käyttöjärjestelmään perustuvia ohjelmistoja matkapuhelinvalmistajille maailmanlaajuisesti kehittävä Digia Oy on nimittänyt Kai Tulosen teknologiajohtajaksi. Tulonen on vastannut Digian Symbian toimintojen ja ydinosaamisen kehittämisestä vuodesta 1999. "Otan innostuneena vastaan johtoryhmäjäsenyyden päästessäni jatkamaan ja tukemaan heidän hyvää työtään nopeasti kasvavilla ja kehittyvillä Symbian käyttöjärjestelmää hyödyntävillä älypuhelinmarkkinoilla. Maailman johtavana riippumattomana Symbian-ohjelmistotalona olemme luomassa merkittäviä uusia viestintäteknologioita ja tuotteita", kertoo Kai Tulonen. Uudessa tehtävässään Tulonen tulee vastaamaan tutkimus- ja tuotekehitystoiminnasta Digiassa. Tämän lisäksi hänen tiiminsä tutkii tulevien teknologioiden kehitystä ja uusien liiketoimintamallien mahdollistamisesta. Avainvastuisiin kuuluu lisäksi mm. teknologiastrategiat, teknologiastrategiaan liittyvät liiketoimintamallit, Digian teknologioiden immateriaaliset omaisuudet ja innovaatioiden hallinta. Kai Tulonen tuo myös teknologisen perustan johtoryhmän päätöksentekomekanismeille. Tämä sisältää kokonaisvastuun Digian teknologia-suunnista sisäisen tutkimuksen ja tuotekehityksen osalta. Lisätietoja: Jarkko Virtanen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Digia Oy Puh. 040 7593 603, sähköposti: jarkko.virtanen@digia.com Digia Oy suunnittelee ja kehittää Symbian(TM) käyttöjärjestelmään perustuvia ohjelmistoja matkapuhelinvalmistajille maailmanlaajuisesti. Yrityksen laaja-alainen kokemus ja teknologiaosaaminen auttaa laitevalmistajia kehittämään ja julkaisemaan tuotteet markkinoille parhaassa mahdollisessa aikataulussa ja kustannustehokkaasti. Rakennamme langatonta tulevaisuutta yhdessä yritykseen sijoittaneiden yhtiöiden kanssa. Näihin kuuluvat Bayview 2000, Cisco Systems, Eqvitec Partners, General Electric, Intel, Investor AB, Sonera ja Sony. Lisätietoja: www.digia.com © Digia ja Digia-pohjaiset merkit ja logot ovat rekisteröityjä Digian tavaramerkkejä. Muut mainitut nimet voivat olla haltijoidensa tavaramerkkejä. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00330/wkr0002.pdf