DNA kehittää asiakaspalveluaan yhteistyösopimuksin

Lehdistötiedote 9.6.2008

DNA kehittää kiinteän verkon asiakaspalveluaan yhteistyösopimuksilla sekä Aditron että Sentraalin kanssa. Järjestely on jatkoa molempien yhtiöiden kanssa tehdylle tuloksekkaalle yhteistyölle.

Nyt tehdyllä ratkaisulla DNA hakee koko asiakaspalveluunsa matkapuhelinliiketoiminnassa saavutettua laatua, joustavuutta ja toiminnan kehittymistä.

Ulkoistuksessa Aditron palvelukseen siirtyy 59 ja Sentraalin palvelukseen 17 henkilöä vanhoina työntekijöinä, joista on Lahdessa 18, Lohjalla 10, Oulussa 18, Porissa 8, Raumalla 14 ja Raisiossa 8 henkilöä. DNA:n kiinteän verkon liiketoiminnassa työskentelee ulkoistuksen jälkeen 745 henkilöä ja koko DNA-konsernissa 1070 työntekijää.

"Strategianamme on tarjota alan parasta asiakaspalvelua tehokkaasti. Teemme sen valitsemalla yhteistyökumppaneiksemme parhaita ammattilaisia. Yhteistyökokemuksemme Aditron ja Sentraalin kanssa ovat vakuuttaneet meidät kriteereidemme täyttymisestä", perustelee toimitusjohtaja Arto Kaikkonen DNA Palvelut Oy:stä.

Asiakaspalvelun aktiivinen kehittäminen vaatii alan jatkuvaa seurantaa sekä parhaiden käytäntöjen nopeaa ja hallittua käyttöönottoa.

”DNA:n matkapuhelinasiakkaiden asiakaspalvelu on tutkitusti operaattoreista Suomen parasta, sitä hoitaa Aditro. Haluamme tarjota samaa laatua kaikille asiakkaillemme."

"Asiakaspalveluun laajasti keskittyvä yritys luo parhaat mahdolliset puitteet asiakaspalvelumme kehittämiselle”.

DNA-konsernin muodostumisesta tulee heinäkuussa kuluneeksi vuosi.

"Asiakaspalvelun ulkoistaminen on luonnollista jatkoa niille toimenpiteille, joita olemme toteuttaneet viime syksystä lähtien. Olemme saavuttaneet kaikki keskeiset tavoitteet ja yhdistymisprosessi on sujunut jopa osin suunniteltua aikataulua nopeammin", toteaa Kaikkonen.

Toimitusjohtaja Arto Kaikkonen, DNA Palvelut Oy, puh 044 721 2001, arto.kaikkonen@dnaoy.fi

Viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oy, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dnaoy.fi