DNA:n yritysliiketoiminnan johtajaksi Jukka Leinonen

Lehdistötiedote 1.9.2009 klo 9

DNA:n yritysliiketoiminnan johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty diplomi-insinööri Jukka Leinonen, 47. Jukka Leinonen aloittaa työnsä DNA:n yritysliiketoiminnan johtajana 1. tammikuuta 2010. Leinonen raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemelle. Jukka Leinonen siirtyy DNA:lle TeliaSoneralta, jossa hän on toiminut viime vuodet pohjoismaisissa tuotehallinnan johtotehtävissä. Kaiken kaikkiaan Leinonen on työskennellyt Soneralla vuodesta 1995 lähtien useissa yritysliiketoiminnan myynti-, markkinointi- ja tuotehallintatehtävissä. - Olemme erittäin iloisia saadessamme Jukan DNA:lle kehittämään yritysliiketoimintaamme. DNA:n tavoitteena on saada merkittävä asema erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten tietoliikennepalveluiden tarjoajana. Tähän meillä on hyvät edellytykset laajan myyntiverkostomme, selkeän ja edullisen palveluvalikoimamme sekä laadukkaan asiakaspalvelumme avulla, DNA:n toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi kommentoi. DNA:n yritysliiketoiminnan johtajana toiminut Arto Kaikkonen erosi yhtiön palveluksesta 30.6.2009. Yritysliiketoiminnan johtajan sijaisena toimii 1. tammikuuta saakka oman toimensa ohella yritysliiketoiminnan kehitysjohtaja Jukka Usmi. Lisätietoja: toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi, DNA Oy, puh. 044 220 3201, riitta.tiuraniemi@dna.fi viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oy, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dna.fi Liite: Jukka Leinosen kuva