• DNA/

DNA perustaa oman yritysmyynnin kahdeksalle uudelle talousalueelle

- henkilöstön rekrytointi aloitettu

TIEDOTE 30.5.2008

DNA aloittaa strategiansa mukaisen laajentumisen Suomessa. Yhtiö on nyt tuomassa tietoliikennepalvelunsa oman yritysmyynnin kautta myös pääkaupunkiseudulle ja Kotkan, Jyväskylän, Tampereen, Lappeenrannan, Kajaanin, Mikkelin ja Salon talousalueille.

DNA:lla on tietoliikennealan yrityspalveluissa markkinajohtajuus niillä talousalueilla, joista sen suurimmat omistajayhtiöt viime vuonna siirsivät liiketoimintansa DNA:lle. "DNA on kasvamassa määrätietoisesti, ja osa kasvutavoitteistamme toteutetaan laajentamalla yritysmyyntiä nyt ensimmäisessä vaiheessa pääkaupunkiseudulla ja Kotkan, Jyväskylän, Tampereen, Lappeenrannan, Kajaanin, Mikkelin ja Salon talousalueilla. Meillä on hyvään yritysten palveluun kehitetty osaaminen ja uusia hyviä palvelumalleja", toimitusjohtaja Arto Kaikkonen DNA Palvelut Oy:stä sanoo. Paikkakunnilla jatkavat myös nykyiset edustajamyynnit.

DNA on matkaviestinnän palveluissa kasvattanut markkinaosuuttaan merkittävästi. Se oli jo vuoden vaihteessa 22 prosentin markkinaosuudessa. Tämän vuoden kolmen ensimmäisen kuukauden aikana DNA:lle tuli 97 000 uutta matkaviestinliittymää. DNA:n 3G-verkon piirissä on tämän vuoden loppuun mennessä jo 80 prosenttia suomalaisista. Kaikkiaan DNA-konsernin asiakasmäärä on yli 2 miljoonaa, kun mukaan lasketaan myös kiinteän verkon liittymät.

"Asiakasmäärien kasvu on suurinta kotitalouksien puolella, ja sitä on selvästi vauhdittanut Mokkulan onnistunut markkinoille tuonti. Aiomme myös yritysasiakkaille tuoda hyviä matkaviestinverkkoihin perustuvia palveluitamme, joista olemme tehneet kilpailukykyisiä tuotteistuksia. Täyden palvelun tietoliikennetalon tuotesalkkuun kuuluvat tietenkin myös muut yritysten hyvät tietoliikennepalvelut", Arto Kaikkonen sanoo.

DNA:n yrityspalveluiden tulo uusille talousalueille näkyy ensimmäisessä vaiheessa yhteistyökumppani Celectus Oy:n kanssa toteutettuina rekrytointi-ilmoituksina. "Henkilökunta tulee meille Celectus Oy:n kautta. Haemme hyviä ja aktiivisia ihmisiä, jotka pystyvät tuomaan yrityksille tehokkuutta ja toimivuutta hyvin suunniteltujen tietoliikennepalvelujen avulla. DNA:lla on hyvä brändimielikuva ja operaattoreista tyytyväisimmät asiakkaat, ja siltä pohjalta olemme luottavaisia, että saamme myös näille uusille talousalueillemme osaavat tekijät", myynti- ja markkinointijohtaja Pekka Väisänen sanoo.

toimitusjohtaja Arto Kaikkonen, DNA Palvelut Oy, puh. 044 721 2001 (klo 12:n jälkeen)
myynti- ja markkinointijohtaja Pekka Väisänen, DNA Palvelut Oy, puh. 044 040 0168
sähköpostit etunimi.sukunimi@dnaoy.fi

DNA:n viestintä: