DNA sai hoitaakseen Jyväskylän Energia Oy:n puhelupalvelut

Lehdistötiedote 25.6.2008

DNA ja Jyväskylän Energia Oy ovat solmineet kolmivuotisen puhelupalvelusopimuksen. Yli 300 000 euron arvoinen sopimus allekirjoitettiin 18.6.2008.

Sopimuksen myötä DNA alkaa hoitaa Jyväskylän Energia Oy:n puhelupalveluita. Jyväskylän Energialla on käytössään lähes 300 matkapuhelinta, ja ensisijaista sopimuksessa onkin GSM-vaihdepalvelun järjestäminen. Sopimukseen varataan lisäksi mahdollisuus jatkaa sitä yhden vuoden optiolla. Sopimuksessa mainitut palvelut otetaan käyttöön syksyllä 2008.

DNA vahvistaa alueellista yritysmyyntiään lähiaikoina esimerkiksi Jyväskylän alueella.

– Näemme Jyväskylän alueen potentiaalisena ja hyvänä mahdollisuutena kasvattaa liiketoimintaamme ja laajennamme yritysmyyntiämme tulevan syksyn aikana sinne, toteaa DNA:n Itä- ja Keski-Suomen aluejohtaja Juhani Simpanen.

Jyväskylän Energia on DNA:lle monella tavalla erinomainen asiakas.

– Jyväskylän Energia antaa syksyllä aloittavalle yritysmyynnillemme hyvän referenssin DNA:n vahvuuksista, Simpanen ennakoi.

Jyväskylän Energia Oy on kasvava keskisuomalainen yritys, jonka toimialana on sähkö-, kaukolämpö- ja vesiliiketoiminta. Jyväskylän Energian omistaa Jyväskylän kaupunki. Jyväskylän Energia –yhtiöihin kuuluvat seuraavat yritykset: Jyväskylän Energia Oy, JE-Urakointi Oy, JE-Siirto Oy ja Jyväskylän Voima Oy. Henkilökuntaa yrityksellä on yhteensä noin 250 henkeä ja konsernin liikevaihto on noin 95 M€.

Aluejohtaja Juhani Simpanen, DNA Palvelut Oy, puh 017 302 560 ja 044 7302 560, email: juhani.simpanen@dnaoy.fi

DNA:n viestintä:
Tiedottaja Helena Melamies, DNA Finland Oy puh. 044 044 4201, helena.melamies@dnaoy.fi