DNA tarjoaa 120 uutta työpaikkaa Tampereella ja Jyväskylässä

Lehdistötiedote 28.9.2009 klo 9.00

DNA perustaa uudet puhelinpalvelukeskukset Tampereelle ja Jyväskylään. Myyntiin keskittyvät palvelukeskukset tarjoavat heti yhteensä noin 120 uutta työpaikkaa. Tampereen puhelinpalvelukeskus on juuri avattu. Jyväskylän palvelukeskus käynnistää toimintansa marraskuun alussa. Keskusten avaaminen tarjoaa 60 uutta työpaikkaa sekä Tampereelle että Jyväskylään. Molemmissa kaupungeissa on vielä avoimia työpaikkoja niin koko- kuin osa-aikaisiin työsuhteisiin. Puhelinpalvelukeskukset keskittyvät DNA:n matkaviestin- ja kiinteän verkon tuotteiden sekä palveluiden myyntiin. DNA on käynnistänyt omia puhelinpalvelukeskuksia alkuvuoden aikana jo Ouluun sekä Kuopioon, joissa myös on avoimia työpaikkoja tarjolla. Perustamalla omia palvelukeskuksia DNA haluaa varmistaa puhelinmyyntinsä ammattitaidon ja palvelutason. Ennen omien palvelukeskusten avaamista DNA on käyttänyt puhelinmyynnissä ainoastaan ulkopuolisia kumppaneita. Palvelukeskusten toiminnasta vastaa DNA:n jakelukanavana toimiva DNA Kauppa Oy. - DNA panostaa vahvasti asiakaspalveluun, siksi kehitämme ja laajennamme myös omaa puhelinmyyntiämme. Puhelinmyynti on monelle asiakkaalle ensimmäinen kontakti yritykseen. DNA:lla on useiden tutkimusten mukaan erittäin tyytyväiset asiakkaat, ja tästä haluamme pitää jatkossakin kiinni ylläpitämällä erinomaista palvelutasoa kaikissa asiakaskohtaamisissa, DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko kertoo. DNA kehittää palveluitaan jatkuvasti pitääkseen asiakastyytyväisyyden korkealla tasolla. Esimerkiksi DNA:n asiakaspalvelu on maksuton DNA:n asiakkaille ja keskimääräinen vastausaika viimeisen kolmen kuukauden aikana on ollut noin 27 sekuntia. Marraskuussa 2008 julkaistun EPSI-tutkimuksen* mukaan suomalaiset kuluttaja- ja yritysasiakkaat pitävät DNA:n laatua ja imagoa telealan parhaana. * EPSI 11/2008 (http://www.epsi-finland.org/ - Telecom Sector 2008) Lisätietoja: toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oy, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dna.fi