DNA tarjoaa 40 uutta työpaikkaa Rovaniemellä

Lehdistötiedote 29.4.2010 klo 10

DNA perustaa Rovaniemelle noin 40 henkeä työllistävän palvelukeskuksen. Keskuksessa hoidetaan DNA:n asiakkaiden tilauksia ja muita liittymäsopimusasioita ja myydään DNA:n palveluita. Rovaniemen palvelukeskus aloittaa toimintansa toukokuun puolivälin tienoilla. Uutta väkeä tarvitaan DNA:n jatkuvasti kasvavan asiakasmäärän vuoksi ja DNA:n hyvän palvelunlaadun ylläpitämiseksi. – Sekä kuluttaja- että yritysasiakkaat ovat eri mittauksissa kertoneet olevansa palveluumme tyytyväisiä, ja haluamme ehdottomasti olla jatkossakin heidän luottamuksensa arvoisia. Perustamalla Rovaniemen palvelukeskuksen ja kasvattamalla aiemmin perustettujen keskusten henkilömäärää haluamme ylläpitää ja parantaa asiakaskohtaamisten laatua, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko. DNA on sijoittunut useammissa riippumattomissa asiakastyytyväisyystutkimuksissa toimialansa kärkeen. Esimerkiksi syksyn 2009 kansainvälisen tutkimuksen mukaan DNA:lla on matkapuhelinoperaattoreista tyytyväisimmät kuluttaja- ja yritysasiakkaat. Operaattoreiden asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta mittaavan EPSI Rating -tutkimuksen Suomen tulokset osoittivat, että asiakkaat arvostavat erityisesti DNA:n asiakaspalvelun laatua. DNA:lla on vastaavia puhelinpalvelukeskuksia entuudestaan Oulussa, Kuopiossa, Tampereella ja Jyväskylässä. Niissä työskentelee yli kaksi sataa DNA-asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Lisätietoja: toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi DNA:n viestintä: viestintäpäällikkö Helena Sukuvaara, DNA Oy, puh. 044 044 4201, helena.sukuvaara@dna.fi Lisätietoa EPSI Rating -tutkimuksesta DNA:n www-sivuilta.