DNA tarjoaa SM-liigan ystävien URHOtv:tä

Lehdistötiedote 10.9.2009 klo 9.30

DNA ja URHOtv Oy ovat sopineet URHOtv:n tarjoamisesta DNA:n maksu-TV-palveluiden kautta. URHOtv on tästä päivästä alkaen saatavilla DNA:n kaapeli-TV –palvelun kautta DNA:n 267 000 kaapeli-TV-asiakkaalle. Kanava on tilattavissa DNA:n tiettyjen kanavapakettien kanssa lisähintaan 5 euroa kuussa, joka on kampanjahinta 12 kuukauden sopimuksella. - Kanavan voi ostaa myös erikseen. Erikseen ilman pakettia ostettuna se maksaa 14,95 euroa kuussa 12 kuukauden sopimuksella, kertoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnasta vastaava johtaja Pekka Väisänen. URHOtv lähettää SM-liigapelit suorina lähetyksinä syyskuusta 2009 alkaen huhtikuuhun 2010 asti tiistai-, torstai- ja lauantai-iltaisin. URHOtv aloittaa lähetystoimintansa torstaina 10.9. klo 18 Jyväskylästä ottelusta JYP-KalPa. Parsifal Sport Oy toimittaa URHOtv:tä toistaiseksi yleisimmän käytännön mukaisena eli SD–laatuisena. Kanava näkyy kanavapaikalla 74. Lisätietoja: kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen, puh. 044 040 0168, pekka.vaisanen@dna.fi DNA:n viestintä: viestintäpäällikkö Helena Sukuvaara, puh. 044 044 4201, helena.sukuvaara@dna.fi