• DNA/

DNA tuo markkinoille entistäkin edullisemman liittymävaihtoehdon DNA Mainion

Lehdistötiedote 25.11.2008 klo 9.30

DNA tuo tänään markkinoille osaksi mainosrahoitteisen matkapuhelinliittymän. DNA Mainio -liittymä tarjoaa entistäkin alhaisempien maksujen vastikkeeksi etuja, tarjouksia ja tiedotuksia DNA:lta ja mainostajilta. Edullinen hinta perustuu paitsi markkinointisisällön tarjoamiseen myös DNA:n kustannustehokkaaseen ja asiakaslähtöiseen toimintatapaan.

Tehokkaan toteutuksen ja uudenlaisen markkinointiyhteistyökonseptin avulla DNA Mainion puhelut on saatu hyvin edullisiksi. Myös multimediaviestit ja videopuhelut ovat huomattavan edullisia.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme uudenlaisen vaihtoehdon. DNA:n innovatiivinen tapa kehittää palveluita markkinointiyhteistyökumppaneidemme kanssa takaa aiempaa edullisemmat hinnat ja lisäksi arvokkaita etuja asiakkaillemme”, DNA:n myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson kertoo.

”Mainio-liittymä jatkaa DNA:n edullisen hinnoittelun perinnettä. Puhelimeen tai sähköpostiin tulevat tarjoukset ja edut ovat ominaisuus, joita asiakkaamme ovat kaivanneet. Myös potentiaaliset yhteistyökumppanimme ovat uuden liittymän vuorovaikutteisuudesta innoissaan”, Sylvestersson jatkaa.

DNA Mainio -liittymän veloitus puheluista ja videopuheluista on vain 6,7 senttiä minuutissa ilman puhelunavausmaksua. Teksti- ja multimediaviestien lähetys maksaa 6,7 senttiä kappale.

"Aloituskampanjana tarjoamme DNA Mainion vieläkin edullisemmin. Helmikuun loppuun asti DNA Mainion puhelut ja videopuhelut kaikkiin kotimaan liittymiin maksavat 4,9 senttiä minuutti ja teksti- ja multimediaviestit vastaavasti 4,9 senttiä kappale", sanoo Sylvestersson.

"Kameralla varustettujen 3G-puhelinten käyttö on yleistynyt jatkuvasti, mutta niiden multimedia- ja videopuheluvalmiuksien hyödyntäminen on ollut melko vähäistä suhteellisen korkeiden hintojen vuoksi. Tälle suurelle kohderyhmälle DNA Mainio on hyvä valinta", Sylvestersson jatkaa.

DNA Mainion kuukausimaksu on 65 senttiä kuukaudessa. Markkinointiviestien yhteydenottokanavia ovat puhelin, tekstiviesti- ja multimediapalvelu sekä sähköposti. Tuttuun tapaan liittymään kuuluu myös maksuttomat asiakaspalvelu ja paperilasku.”Kehitämme jatkuvasti tuotteita ja palveluja, joille on oikea tarve. Selvästikin olemme onnistuneet, sillä DNA:n matkapuhelinliittymämäärä on nopeimmin jatkanut kasvuaan ja meillä on tuoreen EPSI Rating -tutkimuksen* mukaan Suomen tyytyväisimmät asiakkaat”, Sylvestersson sanoo.

* EPSI 11/2008 (http://www.epsi-finland.org/ - Telecom Sector 2008), Taloustutkimus 04/2008

myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson, DNA Finland Oy, puh. 044 044 5000, erik.sylvestersson@dna.fi

DNA:n viestintä:
Tiedottaja Helena Melamies, DNA Finland Oy, puh. 044 044 4201, helena.melamies@dna.fi