DNA yhteistyöhön Mikko Hirvosen ja Jari-Matti Latvalan kanssa

Yhteistyön myötä DNA:n asiakkaille tulossa asiakastapahtumia ja uusia liittymäpalveluita.

DNA on vastaisuudessa näkyvästi mukana rallimaailman kuumimpien nimien Mikko Hirvosen ja Jari-Matti Latvalan vauhdissa. Yhteistyö näkyy sekä kuljettajien ajovarusteissa että DNA:n asiakkailleen järjestämissä tapahtumissa.

DNA:n asiakkaitaan varten käynnistämän DNA Rally Championship –rallisimulaattorikiertueen tiimoilta järjestetään yhteistyössä Nokian kanssa 40-50 tapahtumaa kauppakeskuksissa eri puolella Suomea. Kisa huipentuu kesällä Neste Oil -rallissa, jolloin viisi parasta aikaa tehnyttä asiakasta pääsee ajamaan Hirvosta ja Latvalaa vastaan. Kisan tuloksia seurataan koko kiertueen ajan DNA:n verkkosivuilla.

Yhteistyön myötä DNA tarjoaa asiakkailleen myös uusia ralliaiheisia palveluja.

Sponsorointia uudella tavalla

DNA:n valitsi Hirvosen ja Latvalan yhteistyökumppaneikseen siksi, että heissä ilmenee samat ominaisuudet kuin DNA:n brändissä.

- Sekä Hirvonen ja Latvala että DNA ovat uudenlaisia, aktiivisia ja kaavoihin kangistumattomia toimijoita, joille reilu peli on tärkeää, Sami Aavikko DNA:n myynnistä toteaa.

- Hirvonen ja Latvala ovat alansa huippuja. Lisäksi he ovat henkilöinä positiivisia ja inspiroivia - ja siten erittäin hyviä roolimalleja kaikenikäisille suomalaisille, Aavikko jatkaa.

DNA siirtyy ralliyhteistyön myötä sponsoroinnissaan uudelle tasolle.

- Rallilla on vahva asema suomalaisten sydämissä, joten haluamme elämyksellisyyden ja hauskan yhdessä kokemisen nousevan ykköspaikalle tässä kumppanuudessa. Rallisimulaattorikiertueen myötä moni asiakkaistamme pääsee tapaamaan sankareitaan ja saamme yhteistyöltä paljon enemmän kuin vain tarran urheilijoiden rintaan, Aavikko sanoo.

Aavikko pitää tärkeänä myös sitä, että DNA:n, Hirvosen ja Latvalan Ford-tallin ja sen pääsponsorin BP:n arvomaailmat kulkevat samoilla linjoilla.

- Yksityisautojen liikennemäärät kasvavat jatkuvasti, joten on tärkeää löytää keinoja päästöjen vähentämiseksi. Se, että Ford ja BP kehittävät tuotteitaan myös autourheilun avulla ympäristöystävällisemmiksi sekä turvallisemmiksi, sopii hyvin DNA:n näkemykseen yhteiskuntavastuusta ja ympäristönsuojelusta. Meille on erittäin tärkeää, että sponsorointi ja -yhteistyöhankkeemme ovat arvojemme mukaisia, hän toteaa.

Myyntipäällikkö Sami Aavikko, DNA Finland Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dnaoy.fi