• DNA/

Erik Sylvestersson DNA Finlandin myynti- ja markkinointijohtajaksi

Lehdistötiedote 15.9.2008 klo 10

Erik Sylvestersson, 39, on nimitetty DNA Finlandin myynti- ja markkinointijohtajaksi. Hän siirtyy DNA Finlandiin DNA:n myymäläliiketoiminnasta vastaavan DNA Kauppa Oy:n toimitusjohtajan tehtävästä.

DNA Kauppa Oy:lle valitaan toimitusjohtaja lähiviikkojen aikana. Erik Sylvestersson jatkaa uuden tehtävänsä ohella DNA Kaupan toimitusjohtajana uuden toimitusjohtajan nimitykseen saakka.

– Erikillä on vahva osaaminen Suomen matkaviestinmarkkinasta, ja hän on ollut menestyksekkäästi mukana luomassa DNA:n matkaviestintoiminnan kasvua lähes alusta saakka. Hänen päätehtävänsä on matkaviestinliiketoimintamme voimakkaan mutta kannattavan kasvun varmistaminen, DNA Finland Oy:n toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi kommentoi.

Sylvestersson on toiminut DNA:n jakeluketjuyrittäjänä vuodesta 2002 lähtien. Hän myi DNA Kauppa Oy:n liiketoiminnan kokonaan DNA:lle vuonna 2007, minkä jälkeen hän on toiminut kyseisen yhtiön toimitusjohtaja.

– Erilaisten tarjousten sijaan asiakkaat tuntuvat operaattoria valitessaan arvostavan toimivia peruspalveluja, jatkuvaa edullisuutta ja ensiluokkaista asiakaspalvelua. Juuri tässä me DNA:lla haluamme olla suunnanosoittaja, Sylvestersson toteaa.

toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi (DNA Oy:n konsernijohtaja 1.1.2009 alkaen), DNA Finland Oy, puh. 044 2203 201, riitta.tiuraniemi@dnaoy.fi

myynti- ja markkinointijohtaja Erik Sylvestersson, DNA Finland Oy, puh. 044 044 5000, erik.sylvestersson@dnaoy.fi

DNA:n viestintä: viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oy, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dnaoy.fi