Matkapuhelimella dna Yritysnumeroihin soittaminen halpenee

Matkapuhelimella dna Yritysnumeroihin soittaminen halpenee 1.2.2008 alkaen. Uusi hinta on 8,21 snt/puhelu + 16,42 snt/minuutti (aikaisempi hinta oli 29,13 snt/min). Hinnanlaskun taustalla on teleoperaattoreiden tukkuhinnoittelun alennus.

Hinnanmuutos koskee 029- ja 075 303 - 075 308 -alkuisia dna Yritysnumeroita sekä DNA:n yritysnumeropalveluun siirtyneitä toisten operaattoreiden 010-, 020- ja 030-alkuisia yritysnumeroita.

- dna Yritysnumeroiden avulla yritykset voivat tarjota asiakkailleen valtakunnallisesti yhtenäisen, helposti muistettavan ja edullisen numeroinnin. Hintojen laskun myötä saamme yritysnumerosta entistä houkuttelevamman numerointivaihtoehdon, DNA Palvelut Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Pekka Väisänen kertoo.

- Yritysnumeroihin soitetaan yleensä melko pitkiä asiointipuheluja. Hinnanalennus näkyy tuntuvasti siis suoraan loppuasiakkaan kukkarossa. Esimerkiksi viiden minuutin puhelun hinta laskee 1,46 eurosta 90 senttiin, Väisänen selvittää.

Hinnanmuutos koskee matkapuhelimesta soitettuja puheluja. Lankaverkosta soitettujen ja ulkomailta tulevien puhelujen hinnat säilyvät ennallaan. Hinta kotimaan lankaverkosta soitettaessa on 8,21 snt/puh + 1,47 snt/min. Ulkomailta soitettaessa puhelun hintana on ulkomaisen teleoperaattorin ulkomaanpuhelumaksu.

myynti- ja markkinointijohtaja Pekka Väisänen, DNA Palvelut Oy, puh. 044 040 0168, pekka.vaisanen@dnaoy.fi