Muutoksia DNA:n juridiseen rakenteeseen

Lehdistötiedote 29.6.2009 klo 13

DNA Finland Oy ja DNA Palvelut Oy sulautuvat emoyhtiöönsä DNA Oy:öön 30.6.2009. Sulautuminen on osa DNA:n keväällä aloittamaa liiketoimintojen uudelleenjärjestelyä. DNA toteutti keväällä 2009 liiketoimintansa uudelleenjärjestelyn, jossa matkaviestinpalveluita tarjoava DNA Finland Oy, kiinteän verkon palveluita tarjoava DNA Palvelut Oy ja konsernin emoyhtiö DNA Oy yhdistettiin yhdeksi toiminnalliseksi kokonaisuudeksi. Samalla DNA siirtyi tuotekohtaisesta rakenteesta asiakaskohtaiseen organisaatiomalliin. Uudelleenjärjestelyyn liittyvä liiketoimintojen juridinen sulautuminen konsernin emoyhtiöön DNA Oy:öön toteutetaan 30.6.2009. Muutosten myötä kaikki DNA:n harjoittama liiketoiminta on keskitetty DNA Oy -yhtiöön. Konserniin kuuluva DNA Kauppa Oy vastaa DNA:n tuotteiden ja palveluiden jakelusta ja se jatkaa erillisenä osakeyhtiönä. Lisätietoja: toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi, DNA Oy, puh. 044 220 3201, riitta.tiuraniemi@dna.fi