Muutoksia DNA:n kanavatarjontaan kaapelissa

Lehdistötiedote 16.12.2008 kello 13.00

Vuodenvaihde tuo muutoksia DNA TV:n kanavavalikoimaan. Eurosportin kanavien jakelu päättyy ja Urheilu+ kanavan jakelu laajenee. Lisämaksullisia kanavia aletaan tarjota säännöllisesti tutustumiskatseluun.

Katselukortin tilanneet urheilun ystävät saavat vuoden alusta katseltavakseen DNA:n kaapelitelevisioverkossa uuden urheilukanavan. Urheilu+ lähettää ohjelmaa joka ilta kello 18 alkaen. Mukana on kansainvälistä urheilua ja turnauksia jalkapallosta veneilyyn ja nyrkkeilystä moottoriurheiluun. Samalla päättyy Eurosport ja Eurosport2 -kanavien jakelu DNA:n kaapelitelevisioverkossa.

- Urheilu+ on kuulunut aiemminkin valikoimiimme, mutta se on ollut lisämaksullisissa Tupla- ja Tripla-paketeissa. Nyt tuomme sen DNA Kaapelikortin taakse, kertoo DNA:n yksikönpäällikkö Mikko Saarentaus.

- Kävimme Eurosportin kanssa viime hetkiin asti jatkuneita neuvotteluja kanavien jatkumisesta DNA:n jakelussa, mutta valitettavasti emme päässeet molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen.

Tutustumiskatseluun kanavia säännöllisesti

DNA TV tarjoaa tällä hetkellä parisenkymmentä peruskanavaa ja noin 80 lisämaksullista televisiokanavaa. Alkuvuodesta lähtien tuodaan lisämaksullisia kanavia tutustumiskatseluun DNA Kaapelikortille.

- Maksu-tv-kanavat kiinnostavat koko ajan enemmän ja enemmän. Niitä katselee nyt noin joka neljäs suomalainen. Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua monipuoliseen lisämaksullisten kanavien valikoimaan tuomalla säännöllisesti jonkun niistä tutustumiskatseluun. Luvassa on ainakin musiikkia, dokumentteja, elokuvia ja urheilua, Saarentaus luettelee.

Kulloinkin tutustumiskatselussa olevista kanavista tiedotetaan DNA:n asiakastiedotteissa ja internetsivuilla osoitteessa www.dna.fi. DNA:lla on noin 260 000 kaapelitelevisioasiakasta.

Yksikönpäällikkö Mikko Saarentaus, DNA Palvelut Oy, puh. 044 549 0374, mikko.saarentaus@dna.fi

DNA:n viestintä
Tiedottaja Helena Melamies, p. 044 044 4201, helena.melamies@dna.fi