Joka kahdeksas isä Suomessa ei kasvata omaa lastaan

Date: 27.09.2011

DNA-Testit on ensimmäinen yritys Suomessa, joka on puhtaasti keskittynyt sukulaisuustestipalveluiden tarjoamiseen asiakkailleen. Tultuamme Suomen markkinoille vuoden
2011 alkupuolella, kysyntä tarjoamiimme DNA-testeihin on ollut vahvaa, ja olemme havainneet paljon kiinnostusta aihepiiriä kohtaan myös yleisesti.

Yhteistyössä laboratoriomme DNA Diagnostics Center’in kanssa tarjoamme perinteisen isyystestin lisäksi sukulaisuustestejä myös isovanhempien ja lastenlasten, sekä sisarusten välillä. Kysynnän suuruus kaikkiin tarjoamiimme DNA-testeihin on ylittänyt odotuksemme.

Suomessa tehdään arviolta 1000 isyystestiä vuosittain ja myymiemme testien tuloksista tehtyjen havaintojen mukaan noin joka kahdeksas isä ei kasvata omaa lastaan. Monessa muussa Euroopan maassa tilastojen arvioidaan olevan hyvin samanlaiset.

Uskomme, että jokaisella vanhemmalla on oikeus varmistaa omien biologisten siteiden olemassaolon kasvattamaansa lapseen. Yhtä lailla lapsella tulisi olla oikeus tietää biologiset vanhempansa. Tämän mielenrauhan takaamiseksi tarjoamme luotettavia, helppokäyttöisiä ja luottamuksellisia DNA-testipalveluita.

Lisätietoja löydätte kotisivuiltamme www.dna-testit.fi, tai ottamalla meihin yhteyttä allaolevilla yhteystiedoilla.

Puhelin: + 358 92316 3570
Sähköposti: info@dna-testit.fi