Document House ja Kameleon Document House yhdistyvät

Report this content

Document House ja Kameleon Document House sulautuvat Document Houseksi 1.5.2018 alkaen.

Sulautumisen lähtökohtana on ollut entisten sisaryhtiöiden strategian yhtenäistäminen uuden Eroon papereista –asiakaslupauksen mukaiseksi. Samalla yhtiörakennetta on selkiytetty ja päällekkäisiä toimintoja karsittu. Jo ennen fuusiota Document Housessa on toteutettu rakenteellisia muutoksia, joista suurin muutos on ollut yhteistyön aloittaminen teknologiapalvelujen asiantuntijayritys Relacomin kanssa.

Jatkossa yhtiön toimialana on ohjelmistotuotteiden kehittäminen sekä asiakirjoihin liittyvät IT-palvelut.

Uuden strategiansa mukaisesti Document House keskittyy nyt entistä voimakkaammin auttamaan asiakkaitaan eroon papereista. Yhtiöiden fuusio yhdeksi Document Houseksi edesauttaa strategian tavoitteiden saavuttamisessa.

Jarkko Ollikainen
jarkko.ollikainen@documenthouse.fi

Document House auttaa organisaatioita eroon papereista. Jokaisessa organisaatiossa on tähän liittyen kolme keskeistä haastetta: papereita on hyllyissä, tietoa vastaanotetaan eri muodoissa ja asiakirjoja tuotetaan itse isoja määriä. Tarjoamme kuuden askeleen ratkaisumallin, jonka avulla pääset eroon papereista.

Avainsanat: