Rolling Stones lanseeraa vaatemalliston yhteistyössä Dressmannin kanssa

Report this content

Helsinki, tammikuun 18. 2011. Vaatetusalan miestenvaateketju Dressmann on solminut uniikin yhteistyösopimuksen legendaarisen rock-yhtyeen, The Rolling Stonesin kanssa.

“Tavoitteenamme on kasvaa maailman suurimmaksi miestenvaateketjuksi”, kertoo Petter Varner Dressmann Oy:n toimitusjohtaja.

Hän ei salaile laisinkaan faktaa, että Dressmannin kasvu ja kehitys on mahdollistanut yhteistyön tunnetun rock ‘n’ roll –yhtyeen kanssa.

Salaisia tapaamisia
Ensimmäinen tapaaminen kahden eri osapuolen välillä käytiin toukokuussa 2010. Siitä lähtien salaisia neuvotteluja on käyty, ja sopimus on nyt vihdoin allekirjoitettu.
“Tämä yhteistyö osoittaa, että Dressmann kehittyy jatkuvasti, mutta kykenee yhä edelleen tarjoamaan laatuvaatteita yllättävän edulliseen hintaan”, kertoo Petter Varner.
Yhteistyö on pidetty salassa ja prosessi on yhä kesken molempien osapuolien taholta.
380 Dressmann-myymälän avulla The Rolling Stones pystyy tavoittamaan useita musiikin ystäviä Pohjoismaiden alueella.Rolling Stones ja Dressmann tapasivat ensimmäistä kertaa toukokuussa 2010 The Carlyle Hotellissa, New Yorkissa The Rolling Stones –dokumentin “Stones in Exile” julkistamistilaisuuden yhteydessä.
“Rumpali Charlie Wattsin olemus oli lähes aristokraattinen, kun tapasimme hänet ensimmäistä kertaa”, kertoo Varner.
Mick Jagger oli hyvällä tuulella nähtyään juuri Rolling Stones –tuotteita suositussa Bloomingdales-ostoskeskuksessa.
“Ilmapiiri lähes räjähti, kun Keith Richards saapui huoneeseen”, kertoo Petter Varner.

Yhteistyö
Yhteistyön tavoitteena on kehittää Dressmannin omintakeista lähestymistapaa liike-elämään. Maailman johtavin rock-yhtye on siten samassa tiimissä kuin Dressmann, joka haluaa olla maailman johtavin miestenvaateketju.
“Me todella pidämme The Rolling Stonesta ja toivomme laajentavamme kumppanuuttamme”, kertoo Varner.
Dressmann ja The Rolling Stones tulevat yhdessä kehittämään miesten muotia ja musiikkiteollisuutta rinnakkain. Sopimukseen sisältyy Dressmannin käyttöoikeus kuuteen Rolling Stonesin kappaleeseen. Dressmann tulee myös remontoimaan kaikki myymälänsä etuosat muistuttamaan konserttilavaa. Tämän lisäksi yrityksen virallinen logo päivitetään nykyaikaisemmaksi.
Dressmann tulee tarjoamaan asiakkailleen myös kaksi uniikkia vaatemallistoa. ”As Worn by The Rolling Stones” on uniikki T-paitamallisto, jonka tuotteet perustuvat T-paitoihin, joita The Rolling Stones –yhtyeen jäsenet käyttivät 1970-luvulla.
Dressmannin oma tuotesuunnittelija Johan Lundell on myös rakentanut vaatemalliston, jonka muotokieli tulee The Rolling Stonesin historiasta ja tunnetuista symboleista, kuten esimerkiksi kuuluisasta, punaisesta kielestä.
Kaikki tuotteet, jotka ovat ostettavissa Dressmann-myymälöistä viikosta 6 alkaen, on esitelty myös yhtyeelle.
“Mick Jagger on henkilökohtaisesti hyväksynyt kaikki myymälöissämme nähtävät Rolling Stones –tuotteet”, kertoo Varner.

Mikäli haluat lisätietoa, ole ystävällinen ja ota yhteyttä:
Thomas Behring, Marketing Director, Dressmann
Mobile: +4747702205