Sosiaaliset lahjat rantautuvat Suomeen

Report this content

Sosiaalinen lahjojen antaminen, yksi tämän hetken kuumimmista nettitrendeistä, on saapunut Suomeen tämänpäiväisen DropGifts lanseerauksen myötä. Kyseessä on palvelu, joka mahdollistaa ystävien ja perheenjäsenten merkkipäivien juhlistamisen lähettämällä digitaalisia lahjakortteja älypuhelinten ja Facebookin kautta.

DropGifts pyrkii mullistamaan lahjan antamisen. Sinun ei enää tarvitse juosta tuntikausia pitkin kaupunkia täydellistä lahjaa metsästämässä, nyt voit lähettää lahjan suoraan vastaanottajalle muutamalla klikkauksella. DropGiftsin avulla käyttäjä voi lähettää digitaalisia lahjakortteja ystävilleen, lisätä henkilökohtaisen viestin ja toimittaa lahjakortit suoraan vastaanottajan älypuhelimeen, sähköpostiin ja Facebook-sivustolle. Palvelu on helppo ja hauska sekä lahjan antajalle että vastaanottajalle.

- Ystävän merkkipäivän juhlistamisen tulisi olla iloista ja vaivatonta, mutta kuitenkin mielekkäämpää kuin pelkän Facebook viestin tai tekstiviestin lähettäminen, Jacob Waern, yksi DropGiftsin perustajista ja yhtiön toimitusjohtaja, sanoo.

Digitaaliset lahjakortit ovat myös mainioita siinä mielessä että ne ovat aina mukanasi puhelimessasi ja voit käyttää niitä koskaan vaan, ne eivät huku ja saat tiedon kun ne ovat vanhenemassa. Mutta mikä todenteolla erottaa DropGiftsin perinteisistä lahjakorteista on sen ryhmälahjaominaisuus, jonka avulla yhteiset ystävät voivat osallistua lahjaan ja täten kasvattaa lahjakortin arvoa.

Laaja kiinnostavien kauppojen ja tuotemerkkien valikoima varmistaa että DropGifts pystyy tarjoamaan lahjakortteja kaikille – iästä ja kiinnostuksen kohteista riippumatta. Esimerkkejä Suomen markkinoilla tarjolla olevista kumppaneista ovat mm. kotimaiset yritykset Roberts Coffee, Finnish Design Shop ja Urban A, sekä kansainvälisestikin tunnetut Microsoft Xbox ja CDON.

- Tämä on jännittävä uusi kanava, jolla on valtavasti potentiaalia ja olemme todella iloisia, että voimme olla osa sitä ja seuraamme mielenkiinnolla sen kehittymistä Suomen markkinoilla, sanoo Henrika Paulig, Markkinointipäällikkö sekä konseptinkehittäjä Robert’s Coffee.

Parasta DropGiftsissä on, että se tarjoaa päivittäin laajan valikoiman lahjakortteja eri tuotemerkeistä joita kuka tahansa voi lähettää ystävilleen veloituksetta.

Miten se toimii?

Lataa sovellus tai käytä nettipohjaista versiota www.dropgifts.fi sivun kautta.

1. Valitse ystävä ja valitse lahja ilmaisten ja maksullisten lahjakorttien joukosta.

2. Lisää henkilökohtainen viesti ja lähetä lahja.

3. Lahja lähetetään välittömästi ja jos julkaiset lahjan Facebookissa, lahja näkyy ystäväsi aikajanalla ja muut ystävät voivat osallistua lahjaan lisäämällä sen arvoa.

Lahjakortti toimitetaan suoraan ystäväsi älypuhelimeen tai sähköpostiin ja sen voi käyttää verkkokaupassa tai fyysisessä kaupassa saman tien tai sen voi säilyttää ”digitaalisessa lompakossa” myöhempää käyttöä varten.

Tietoa DropGiftsistä

DropGiftsistä on nopeasti tullut maailman johtava lahjapalvelu. Palvelu toimii tällä hetkellä Saksassa, Ranskassa, Iso-Britanniassa, Italiassa, Hollannissa, Brasiliassa, ja sitä ollaan lanseeraamassa useilla muilla markkinoilla maailmanlaajuisesti.

Rocket Internet, yhtiö joka on ollut mukana perustamassa joitain suurimpia ja menestyneimpiä internet yhtiöitä kuten Groupon ja eBay Europe, joka oli Facebookin ja LinkedInin ensimmäisten sijoittajien joukossa, ja jonka suurimpiin osakkeenomistajiin AB Kinnevik kuuluu, on mukana tukemassa DropGiftsiä.

Tarkempia tietoja löydät nettisivuiltamme www.dropgifts.fi tai Facebookin fani sivustoltamme!

Nick Larsson

PR Manager DropGifts Scandinavia