DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS: ainutlaatuinen erityismallisto

• Kaksi pariisilaisen tyylin ikonia, Ines de la Fressange Paris ja DS Automobiles, liittivät omat erikoisosaamisensa yhteen ja esittelevät uuden Limited Edition -version DS 3 Crossback -mallista
  • DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS on auto heille, joille on tärkeää voida tuoda esiin esiin tyylinsä luontaista pariisilaista asennetta ja eleganssia. Yhteistyötä symboloi musteensininen Ink Blue -sävy, joka peittoaa DS 3 CROSSBACKin ulkokuoren. Auton sisätiloissa yhdistyvät ranskalainen käsityötaito sekä viimeisimmät teknologiat, kuten 100% sähköllä kulkeva E-TENSE-versio.
  •  DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE  Special Edition on « 100% made in Paris ».

Ines de la Fressange Paris, Pariisin muodin keulakuva, toimi DS Automobilesin innoituksen lähteenä ja yhtiöt päättivät liittää yhteen omat erityisosaamisensa. DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS -erikoismalliston myötä DS:n julkisesti puhuma manifestaatio saa täyden muodon, sillä se tuo yhteen perinteet, hienostuneisuuden, luksuksen, dynamiikan, tyylitajun ja eleganssin.

DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS tulee myyntiin ainutlaatuisessa musteensinisessä Ink Blue -värissä ja se on varustettu mustalla katolla. Hillittyä väriyhdistelmää säväyttää peilien taustana ja 18” kevytmetallivanteiden keskiössä käytettävä Ines Red -punainen.

Erikoismalliston sisätilat on toteutettu laadukkailla ranskalaisten käsityöläisten toteuttamilla materiaaleilla. Eksklusiiviset verhoilumateriaalit ovat DS Automobilesin ja Ines de la Fressange Paris’n yhteistyössä suunnittelemat. Kutojat Ariège’n alueella (Pyreneet, Etelä-Ranska) hakivat näihin innoitusta eri nahkan punontatekniikoista luodessaan istuintyynyjen verhoiluun uniikin, elegantin ja koskettaessa pehmeältä tuntuvan materiaalin, jonka luomisessa he käyttivät useista eri materiaaleista punottuja kankaita. Hienostuneen sinisen värin rinnalle tuotiin osia Alcantara®-nahkaa ja tunnelmaa vahvistetaan punaisilla ompeleilla. Verhoilijat ovat päällystäneet ohjauspyörän nahkalla käyttäen tekniikoita, jotka ovat yksinomaan DS Automobilesin käytössä. Polkimet ovat alumiinia.

Kaikki DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS -autot sisältävät ainutlaatuisen Ines de la Fressange Paris’n ja DS Automobilesin yhteistyössä luoman Ines de la Fressange Paris’n Marcia-malliston lompakon.

CO2-ystävällinen DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS -erikoismallisto tulee tarjolle kaikilla kolmella eri käyttövoimalla:

-                            täyssähkö E-TENSE,

-                            bensiinimoottorit PureTech 155 automaatti ja Puretech 130 automaatti

-                            dieselmoottori BlueHDi 130 automaatti

Bensiini- ja dieselmoottoriversiot ovat varustettu 8-vaiheisella automaattivaihteistolla.

Täydet pisteet turvallisuustesteistä saanut DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS tarjoaa viimeisimmät turvallisuus- ja ajoavustinteknologiat, kuten hätäjarrutus aina 140km/h asti, ajolinja-avustin, kaistavahti, katveavustin, DS MATRIX LED VISION -ajovalot, sävytetty ja vaimennettu tuulilasi, pysäköintiavustin edessä ja takana, kylkeen upotetut ovenkahvat, jotka tulevat automaattisesti esiin kuljettajan lähestyessä autoa, automaattinen ilmastointi aktiivisella ilmanlaadun suodattimella ja 10,3’’ HD-kosketusnäyttö DS Connect -navigointi.

Vain 1 500 kappaletta DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS -erikoismalleja tullaan valmistamaan seuraavien viikkojen aikana. Asiakastoimitukset aloitetaan tammikuussa 2021 ensin Ranskassa, ja tämän jälkeen muualla Euroopassa Suomi mukaan lukien.

LEHDISTÖMATERIAALEJA JA KUVIA ON LADATTAVANA:

www.dscommunication-echange.com

ID: IDLFP

PASSWORD: DS3CROSSBACK

Suosittelemme Internet Explorer -selaimen käyttämistä linkkiä ladattaessa

LISÄTIEDOT LEHDISTÖLLE:

Katja Ruuskanen: 050 438 1161 – katja.ruuskanen@dsautomobiles.fi

DS: DS lanseerattiin automarkkinoille vuonna 2015. Tavoitteena on tuoda ranskalainen tunnettu luxury know-how takaisin autoteollisuuteen, josta se on viime vuosikymmenet puuttunut. Merkin arvot - innovaatio ja yksilöllisyys - juontavat aina vuonna 1955 esiteltyyn ensimmäiseen DS-malliin ja historian muovaamaan arvokkaaseen perintöön. Nämä arvot sekä avantgarde–henki johtavat vahvasti myös nykyistä DS maailmaa.

DS on suunnattu ihmisille, jotka arvostavat omaa yksilöllisyyttään. Mallisto erottuu avantgardistisella muotoilulla, viimeistellyillä yksityiskohdilla, edistyksellisellä teknologialla sekä dynaamisella seesteisyydellä. Tarkkakatseisille asiakkailleen DS tarjoaa tuotteiden rinnalla hienostuneet kansainväliset palvelukonseptit.

Alati laajeneva oma myyntiverkosto kattaa lähes koko maailman. Lippulaivamyymälä DS WORLD PARIS sijaitsee osoitteessa 33 Rue François 1er. Suomessa DS:t myy tammikuussa 2019 avattu DS STORE HELSINKI

DS-autojen maahantuoja on Auto-Bon Oy, joka on osa Bassadone Automotive Groupia. Lisätietoa DS-mallistosta: www.dsautomobiles.fi

Avainsanat: