Lataushybridi DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 -malliston hinnat on julkaistu

Hienostunut ja suorituskyvyltään segmenttinsä johtava nelivetoinen lataushybridi DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 on ollut Suomessa ennakkomyynnissä jo keväästä alkaen ja asiakasluovutukset alkavat vuoden 2019 loppupuolella.

Tänään on julkaistu malliston autoverolliset kokonaishinnat, jotka alkavat 54 339 €. Täydellinen hinnasto on luettavissa: www.dsautomobiles.fi

Sähköisellä voimalinjalla varustettuun DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 –mallistoon on muiden DS-mallien lailla voimassa 7 vuoden kilometrirajoittamaton takuu sekä 70 päivän tyytyväisyystakuu.

Lataushybridi DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 on ensimmäinen sähkövoimalinjalla varustettu SUV-malli, joka tarjoaa 300 hevosvoimaa, nelivedon, 58 kilometrin toimintasäteen täyssähköllä, 31 gramman CO2 -päästöarvon kilometriä kohden sekä 1,4 litran keskimääräisen polttoaineen kulutuksen 100 kilometrillä uudella WLTP-tavalla mitattuna.

Auto-Bon Oy
pr-päällikkö Katja Ruuskanen
050 438 1161 / katja.ruuskanen@auto-bon.fi

DS: Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroën, DS ja Peugeot -merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita koko maan kattavan jälleenmyyjäverkostonsa tukemana. Auto-Bon Oy on osa Bassadone Automotive Groupia. Lisätietoa DS-mallistosta: DS Store Helsinki, Kaakelikaari 4b, 01720 Vantaa tai www.dsautomobiles.fi