Elite Varainhoito Oyj: Muutoksia konsernin johtoryhmässä - Magnus Backström päästrategiksi

Elite Varainhoito Oyj, Yhtiötiedote 24.11.2016 kello 14:50

Elite Varainhoito Oyj:n ("Elite") -konsernin päästrategiksi on 1.12.2016 lähtien nimitetty KTM, MSc Magnus Backström. Eliten aiempi päästrategi Jussi Hyöty lopettaa työskentelyn tehtävässään 24.11.2016.

Backström on ennen Eliteä toiminut mm. sijoitusjohtajana Nordea Henkivakuutuksessa, sijoitusjohtajana OP-ryhmässä vastuullaan ryhmän henki- ja eläkeyhteisöjen sijoitukset, toimitusjohtajana Aktia Asset Managementissä ja viimeiseksi Tradeka-Sijoitus Oy:ssä toimitusjohtajana.

"Elite on vahvassa kasvuvaiheessa ja olen erittäin iloinen saadessani tiimiimme poikkeuksellisen kokeneen sijoittamisen ammattilaisen. Magnus voi osaamisellaan ja kokemuksellaan tukea kasvuamme sekä systemaattisen faktori- ja mallisijoittamisen alueella että tuottamalla näkemyksellistä markkina-analyysiä", sanoo Eliten toimitusjohtaja Daniel Pasternack.

Lisätiedot:

Puhelin: 09 6129 670

Elite on kannattava ja kasvava sijoituspalveluyhtiö, joka tarjoaa monipuolisia ja korkeatasoisia varainhoitopalveluita sekä kuluttaja-asiakkaille että ammattisijoittajille. Elite on listattu NASDAQ Helsinki Oy:n (Helsingin pörssi) ylläpitämälle First North Finland -markkinapaikalle. Eliten asiakaskunta koostuu yksityishenkilöistä ja yhteisöistä, joita yritys palvelee valtakunnallisesti 13 eri paikkakunnalla. Ensimmäinen nykyiseen Elite-konserniin kuuluva yhtiö on perustettu vuonna 2000. Elite-konsernin palveluksessa on noin 80 sijoitusalan ammattilaista ja konsernin palveluita tarjoaa yli 30 sidonnaisasiamiestä. Yritys hoitaa asiakkaidensa puolesta yhteensä noin 1,7 miljardin euron varallisuutta. Tutustu Eliten palveluihin osoitteessa: www.elitevarainhoito.fi.