Elite Varainhoito Oyj:n hallituksen päätös A-osakkeiden muuntamisesta B-osakkeiksi ja muunnossa annettavien B-osakkeiden hakeminen kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle

Elite Varainhoito Oyj, Yhtiötiedote 15.12.2016 klo 11.45

Elite Varainhoito Oyj:n hallitus on 15.12.2016 yhtiöjärjestyksen 4 §:n mukaisesti päättänyt A-osakkeiden muuntamisesta B-osakkeiksi seuraavasti: 1 702 960 kappaletta Elite Varainhoito Oyj:n A-osakkeita muunnetaan vapaan kaupankäynnin kohteena oleviksi uusiksi B-osakkeiksi. Kyseiset osakkeet jätetään kaupparekisteriin rekisteröitäväksi. Muunnon jälkeiset osakkeiden lukumäärät ovat:

A-sarjan osakkeet: 6 900 701 kpl
B-sarjan osakkeet: 2 793 319 kpl

Yhteensä A- ja B-sarjan osakkeet: 9 694 020 kpl

Osakkeiden kokonaismäärä pysyy muuttumattomana.

Elite Varainhoito Oyj hakee samanaikaisesti 3.6.2016 kaupparekisteriin merkittyjen 9 809 B-osakkeen ottamista kaupankäynnin kohteeksi.

Elite Varainhoito Oyj tiedottaa erikseen, kun osakkeet on merkitty kaupparekisteriin ja ensimmäinen kaupankäyntipäivä uusilla osakkeilla on tiedossa.

kari.juurakko@elitevarainhoito.fi

Hyväksytty Neuvonantaja Merasco Oy:
Puhelin: +358 9 6129 670

Elite Varainhoito Oyj on kannattava ja kasvava sijoituspalveluyhtiö, joka tarjoaa monipuolisia ja korkeatasoisia varainhoitopalveluita sekä kuluttaja-asiakkaille että ammattisijoittajille. Elite Varainhoito Oyj on listattu NASDAQ Helsinki Oy:n (Helsingin pörssi) ylläpitämälle First North Finland -markkinapaikalle. Elite Varainhoito Oyj on Elite-konsernin (Elite) emoyhtiö. Eliten asiakaskunta koostuu yksityishenkilöistä ja yhteisöistä, joita yritys palvelee valtakunnallisesti 13 eri paikkakunnalla. Ensimmäinen nykyiseen Elite-konserniin kuuluva yhtiö on perustettu vuonna 2000. Eliten palveluksessa on noin 80 sijoitusalan ammattilaista ja konsernin palveluita tarjoaa yli 30 sidonnaisasiamiestä. Yritys hoitaa asiakkaidensa puolesta yhteensä noin 1,7 miljardin euron varallisuutta. Tutustu Eliten palveluihin osoitteessa: www.elitevarainhoito.fi.

NASDAQ Helsinki Oy