Teollinen teknologiakärki esittelyssä Advanced Engineering –tapahtumassa

Tiedote 9.5.2018
Advanced Engineering Helsinki 2018

Suomessa toista kertaa järjestettävä Advanced Engineering –ammattilaistapahtuma antaa vierailijoilleen mahdollisuuden nähdä ja kokea 4. teollisen vallankumouksen aina suunnittelusta prototyyppien valmistukseen, automaatioon, sekä uusimpiin materiaaleihin. Tänäkin vuonna kaksipäiväinen tapahtuma on saanut alan täyden tuen ja sitä on rakennettu yhteistyökumppaneiden Cad/Cam Ry:n (tutummin CCY), FIIF:n, Muoviteollisuuden Komposiittijaoston, VTT:n, KPMG:n ja Insinööriliiton kanssa varmistaen, että osallistujat pääsevät kokemaan alan etujoukoissa Suomen teollisuuden tulevaisuudennäkymät.

Tapahtuma antaa vierailijoille ainutkertaisen mahdollisuuden uusiin kohtaamisiin, asiakkuuksien hoitoon ja verkostoitumiseen, unohtamatta asiantuntijoiden puheenvuoroja tapahtuman kahdella lavalla. Samaan aikaan järjestettävät PulPaper ja PacTec –tapahtumat ovat myös avoinna kaikille vierailijoille.

Tapahtuman keskiössä ovat alalta tutut yritykset näytteilleasettajina sekä korkealaatuinen seminaari-ohjelma, joka koostuu niin kansainvälisten, kuin kotimaistenkin asiantuntijoiden puheenvuoroista. Poimintoina ohjelmasta esimerkiksi:

”Cyber Security Threats in Modern Manufacturing Environments”
Antti Alestalo, KPMG

“Blockchains in business”
Timo Koskinen, IBM Finland

“Future travel in an advanced material world”
Dr Ian Pearson, Futurologi

Advanced Engineering Helsinki -tapahtuma juontaa juurensa Birminghamissa järjestettävään Advanced Engineering -tapahtumaan, joka on yksi Euroopan vauhdikkaimmin kasvavista teollisuustapahtumista. Tänä vuonna tapahtuma juhliikin UK:ssa 10-vuotistaivaltaan.

Lisätiedot, kuvamateriaalit ja haastattelupyynnöt:
Anu Haapamäki, Event Producer, Easyfairs

Easyfairs
Easyfairs järjestää messuja, tapahtumia ja konferensseja monilla eri toimialoilla  rajattujen kohderyhmien ammattitapahtumista aina suuriin yleisötapahtumiin. Suomessa yritys työllistään noin 20 tapahtuma-alan ammattilaista. www.easyfairs.com