EasyParkia johtaa jatkossa Jutta Vatanen

EasyPark haluaa tehdä kaupunkitilasta yhä viihtyisämpää

• EasyParkin uusi Suomen maajohtaja on Jutta Vatanen. Vatanen siirtyy kansainvälisestä liikematka- ja tapahtumayhtiöstä American Express Global Business Travelistä, joka tunnettiin aiemmin Suomen Matkatoimistona.
  • EasyParkin visio on tehdä kaupunkiympäristöistä yhä viihtyisämpiä. Sen tavoite on kehittää kaupunkeja yhä tehokkaampaan ja innovatiivisempaan tilankäyttöön. Vatasella on vahva kansainvälinen tausta.
  • EasyParkin suosittu mobiilisovellus säästää autoilijoiden aikaa ja rahaa auttamalla pysäköintipaikkojen löytämisessä, pysäköinnin hallinnoimisessa ja sähköautojen latauksessa.

EasyPark saa Suomen uudeksi maajohtajaksi Jutta Vatasen. Hän aloitti työssään eilen maanantaina 4.3.2024. EasyParkin uudella maajohtajalla on vahva osaaminen myynnin ja markkinoinnin johtamisesta. Hän tuo mukanaan osaamisensa digitaalisten liiketoimintamahdollisuuksien hyödyntämisestä sekä kasvun ja muutoksen johtamisesta.

EasyParkin visio on tehdä kaupunkiympäristöistä yhä viihtyisämpiä. Sen tavoite on kehittää kaupunkeja yhä tehokkaampaan ja innovatiivisempaan tilankäyttöön. Yhtiö on alansa suurimpia niin Suomessa, Pohjoismaissa kuin globaalisti, joten myös visio on kansainvälinen. Vatasella puolestaan on vahva kansainvälinen tausta.

– Yhteiskunta ja talous tarvitsevat liikennettä, mutta ympäristö tarvitsee kestävämpiä ratkaisuja, kuten autokannan sähköistymistä. EasyPark tukee osaltaan siirtymää sähköautoihin taklaamalla siihen liittyviä haasteita ja auttaa päättäjiä tekemään dataan perustuvia päätöksiä. On hienoa päästä vaikuttamaan kaupunkien elinvoimaisuuden lisäämiseen yrityksessä, jolla on vaikuttava historia mobiilipalvelujen kehittämisessä, EasyParkin uusi maajohtaja Jutta Vatanen sanoo.

– Toivotamme Jutta Vatasen tervetulleeksi tiimiimme. Hänellä on juuri oikeanlainen tausta ja ymmärrys digitaalisen liiketoiminnan johtamisesta. Suomessa hän pääsee mielenkiintoiseen positioon ja vaikuttamaan vahvasti sähköautoilun ja kaupunkien tulevaisuuteen, EasyParkin Pohjoismaiden ja Hollannin aluejohtaja Lotte Præstgaard toteaa.

Aiemmin Vatanen työskenteli johtajana kansainvälisellä liikematka- ja tapahtumayhtiöllä American Express Global Business Travelillä. Se tunnettiin aiemmin nimellä SMT Oy, joka on ensimmäinen suomalainen matkatoimisto. Vatanen vastasi American Express Global Business Travelilla ryhmä- ja tapahtumaliiketoiminnasta.

Liitteet: Kuva Jutta Vatasesta vapaaseen toimituskäyttöön.

EasyPark Oy
Jutta Vatanen, Suomen maajohtaja
jutta.vatanen@easypark.net

EasyPark Group on pysäköintiteknologian globaali edelläkävijä, jonka visiona on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. EasyPark Group on tehnyt pysäköinnistä helpompaa palkitun teknologiansa avulla jo vuodesta 2001 alkaen. Nyt yritys auttaa autoilijoita säästämään aikaa ja rahaa auttamalla pysäköintipaikkojen löytämisessä, pysäköinnin hallinnoimisessa ja sähköautojen latauksessa. EasyPark Group auttaa myös yrityksiä, pysäköintioperaattoreita, kiinteistönomistajia ja kaupunkeja hallinnoimaan ja suunnittelemaan pysäköintiä ja tekemään dataan perustuvia päätöksiä. EasyPark Group omistaa ja kehittää sovelluksia EasyPark, ParkMobile, RingGo ja Park-line ja toimii yli 4000 kaupungissa yli 20 maassa. Vieraile osoitteessa www.easyparkgroup.com ja lue uusimmat uutisemme.