• ECCO/

Report this content

LEHDISTÖTIEDOTE ECCOn golfjalkine on markkinoiden halutuin ja ominaisuuksiltaan paras golfkenkä. Yhdysvaltojen johtava golftuotteiden kuluttajatutkimusyritys, Rankmark, vertasi ja koekäytti markkinoilla olevia golfjalkineita. Vertailututkimuksen tulos osoitti tanskalaisen jalkinevalmistajan ECCO Sko A/S:n golfkengän olevan ylivoimaisesti halutuin, ja ominaisuuksiltaan paras golfjalkine. Golfin harrastajista yli 90 % ilmoitti pitävänsä ECCOn kenkää parempana kuin tällä hetkellä käyttämäänsä golfjalkinetta. "ECCOn golfjalkineen tutkimustulos on selvästi paras Rankmarkin golftuotteiden tutkimushistoriassa", kertoo toimitusjohtaja Charles Mandel. ECCOn golfjalkine on mukavampi, kestää kulutusta paremmin, on jämäkämpi/ryhdikkäämpi, hengittävämpi, muodikkaampi ja kestävämpi, ja se suojaa tehokkaammin kosteudelta kuin muut jalkinemerkit. ECCOn jalkine voitti kaikki testikategoriat selvästi. Jokainen koekäyttäjä kiersi vähintään kolme kertaa 18 reiän radan ECCOn golfjalkineissa. Koekäyttäjät vertasivat kokemuksiaan jalkineistaan toisten pelaajien kanssa, jotka käyttivät muita golfjalkinemerkkejä. ECCOn golfjalkineryhmän johtaja Per Aagren, ei ole hämmästynyt hyvistä testituloksista. "Rankmarkin tutkimustulos tukee ECCO Golfin onnistumista tavoitteessaan tuottaa huippulaatuisia, mukavia ja teknisesti onnistuneita golfjalkineita golfin pelaajille, jotka kävelevät enemmän kuin kuusi kilometriä jokaisen 18 reiän kierroksen yhteydessä." ECCO Golf jalkineissa löytyy monta vaihtoehtoa niin uusklassisia kuin urheilullisiakin. Golfjalkineissa yhdistyy monta erilaista teknologista ominaisuutta, kuten optimoitu pito Soft Spikes®:ien ansiosta, muoviset kärjet, kosteudelta suojaava Extended Comfort Range (XCR) kalvot, Gore- Tex® -vuoraus ja ruiskuvaluna tehty anatomisesti oikea PU-välipohja. Tuloksena on ominaisuuksiltaan korkeatasoinen golfjalkine, joka näyttää yhtä hyvältä miltä se tuntuu. Rankmark Rankmark suorittaa riippumattomia tutkimuksia ja analyysejä golftuotteista. Yritys tiedottaa testi- ja tutkimustuloksistaan kuluttajille. Rankmarkista käytetään yleisesti nimitystä "golfteollisuuden kuluttajatiedottaja". Yrityksen tutkimustulokset huomioidaan vuosittaisessa "Best of the Best" -golftuotepalkinnon jaossa. Lisätietoja internetistä www.rankmark.com ECCO ECCO Sko A/S on Karl Toosbuyn Tanskassa vuonna 1963 perustama yritys. Nykyään ECCO on kansainvälisesti merkittävä jalkinealan suuryritys, jolla on tytäryhtiöitä Euroopassa, Kaukoidässä ja Pohjois-Amerikassa sekä yhteistyökumppaneita kaikkialla maailmassa. ECCOn palveluksessa on 9 000 henkilöä, ja sen maailmanlaajuinen liikevaihto vuonna 2001 oli 430 miljoonaa euroa. Lisätietoja internetistä: www.ecco.com Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Lotta Eklundh, Viherjuuren Viestintätoimisto Oy, puh. (09) 1255 2224, GSM 0500 66 88 29, s-posti:lotta.eklundh@viherjuuri.fi Yhteystiedot: Oy ECCO-Suomi Ab, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki Puh. (09) 6689 840, faksi (09) 6689 840 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/15/20021115BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/15/20021115BIT00030/wkr0002.pdf