Antti Teräsvuori EcoUp Oyj:n tuotantojohtajaksi

Yhtiötiedote | EcoUp Oyj, 2.9.2022 klo 9.00

DI Antti Teräsvuori on nimitetty EcoUp Oyj:lle tuotantojohtajan tehtävään, jossa hän aloittaa vuoden 2022 viimeisen neljänneksen aikana. Teräsvuoresta tulee samalla yhtiön johtoryhmän jäsen.

Teräsvuori on aikaisemmin työskennellyt pitkään prosessiteollisuuden erilaisissa tuotannon johto- ja tuotekehitystehtävissä. EcoUpin palvelukseen hän siirtyy Runtech Systemsin tuotantojohtajan tehtävästä.

- Olen innoissani tästä uudesta haasteesta, hienoa päästä mukaan raivaamaan kestävän rakentamisen ja kiertotalouden polkua osana edelläkävijän tiimiä, Teräsvuori toteaa.

Teräsvuori vastaa uudessa tehtävästään yhtiön Ekovilla-eristetuotteiden tuotantojen johtamisesta ja kehittämisestä.

- Hiilinegatiivisten puukuitueristeiden kysyntä näyttää valoisalta. Antin vahva kokemus tuotannon johtotehtävistä auttaa meitä, kun haluamme edelleen kasvattaa Ekovilla-levyn tuotantokapasiteettia ja tuoda markkinoille uusia akustiikkalevytuotteita. Antti on osaamisellaan tervetullut palanen EcoUpin johtoryhmään, EcoUpin toimitusjohtaja Matti Kaski sanoo.

Matti Kaski

Puhelin: +358 50 384 4668

Sähköposti: matti.kaski@ecoup.fi

EcoUp Oyj edistää rakennusteollisuuden vihreää siirtymää tuottamalla hiilineutraaleja, energiatehokkaita ja kiertotalouteen pohjaavia materiaaleja, palveluita ja teknologiaa, jotka auttavat rakennusalan toimijoita keventämään omaa ympäristökuormitustaan. Yhtiöllä on yli 40 vuotta kokemusta kiertotalousratkaisujen kehittämisestä ja toimittamisesta asiakkaille. Lue lisää: sijoittajat.ecoup.fi.