EcoUp Oyj:n taloudellinen tiedottaminen vuonna 2022

EcoUp Oyj | Yhtiötiedote | 8.11.2021 kello 14.00

EcoUp Oyj julkaisee vuonna 2022 tilinpäätöksensä vuodelta 2021 sekä puolivuotiskatsauksensa seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote kaudelta 1.1. - 31.12.2021 julkaistaan 21.3.2022.

Vuoden 2021 toimintakertomus julkaistaan yhtiötiedotteella sekä sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivustolla (sijoittajat.ecoup.fi) viikolla 14 / 2022.

EcoUpin varsinainen yhtiökokous järjestetään 24.5.2022. Yhtiökokouskutsu tullaan esittämään myöhemmin.

Puolivuotiskatsaus kaudelta 1.1. - 30.6.2022 julkaistaan 26.8.2022.

Puhelin: +358 44 703 3170

Sähköposti: antti.ollikainen@ecoup.fi

Alexander Corporate Finance Oy

puh. +358 50 520 4098

EcoUp Oyj edistää rakennusteollisuuden vihreää siirtymää tuottamalla hiilineutraaleja, energiatehokkaita ja kiertotalouteen pohjaavia materiaaleja, palveluita ja teknologiaa, jotka auttavat alan toimijoita keventämään omaa ympäristökuormitustaan. Yhtiön kehittämä teollinen tuotantoteknologia mahdollistaa kiertotalousliiketoimintaa myös muille rakennus- ja kierrätysalan toimijoille. Yhtiöllä on yli 40 vuotta kokemusta kiertotalousratkaisujen kehittämisestä ja toimittamisesta asiakkaille. Yhtiön vuoden 2020 liikevaihto oli 26,1 miljoonaa euroa, liikevoitto 2,1 miljoonaa euroa ja käyttökate (EBITDA) 4,3 miljoonaa euroa.

Lue lisää: www.ecoup.fi