• EcoUp Oyj/

Lujabetonin Mikko Isotalo ja Aalto-yliopiston betonitekniikan professori Jouni Punkki EcoUp Oyj:n Advisory Boardiin

EcoUp Oyj | Lehdistötiedote 29.6.2022 klo 10.00

EcoUp aloittaa advisory board -toiminnan. Advisory boardin tehtävänä on tukea erityisesti Kiertotalousteknologiat-liiketoiminnan ja mineraalipohjaisesta rakennusjätteestä prosessoidun uusioraaka-aineen käyttösovellusten kehittämistä. Yhtiön neuvonantajiksi valikoituvat Lujabetonin toimitusjohtajana vuodesta 2007 saakka toiminut Mikko Isotalo sekä Aalto-yliopistossa betonitekniikan professorina toimiva Jouni Punkki.

Me EcoUpilla olemme kehittäneet ja patentoineet laitteiston, jonka avulla mineraalipohjaisista rakennus- ja purkumateriaaleista voidaan valmistaa raaka-ainetta mm. betoniteollisuuden käyttöön. Uusioraaka-aineiden käyttösovellusten kehittämiseksi tarvitaan osaamista betoniteollisuudesta ja näkemystä koko teollisuudenalan tarpeista rakentamisen vihreässä siirtymässä. Olemme erittäin innoissamme saadessamme näin kovan luokan osaajia neuvonantajiksemme, EcoUpin toimitusjohtaja Antti Ollikainen kertoo.

EcoUp Oyj on suomalainen konserni, jonka liiketoiminta perustuu kiertotaloudelle. Uuden Advisory Boardin myötä yhtiö uskoo saavansa tärkeää näkemystä Kiertotalousteknologia-liiketoiminnan kehityksen tueksi.

Sähköposti: antti.ollikainen@ecoup.fi

EcoUp Oyj edistää rakennusteollisuuden vihreää siirtymää tuottamalla hiilineutraaleja, energiatehokkaita ja kiertotalouteen pohjaavia materiaaleja, palveluita ja teknologiaa, jotka auttavat rakennusalan toimijoita keventämään omaa ympäristökuormitustaan. Yhtiöllä on yli 40 vuotta kokemusta kiertotalousratkaisujen kehittämisestä ja toimittamisesta asiakkaille. Lue lisää: www.sijoittajat.ecoup.fi, www.ecoup.fi