• EcoUp Oyj/

Muutoksia EcoUp Oyj:n johtoryhmässä: Sini Rytky jättää yhtiön, Ilari Hirvensalo keskittyy kiertotalousteknologian kehitystehtäviin

Sisäpiiritieto | EcoUp Oyj 30.8.2022 klo 13.45

EcoUp Oyj:n johtoryhmän kokoonpanossa tapahtuu muutoksia. Kiertotalousteknologia-liiketoiminnan kaupallisena johtajana toiminut Sini Rytky jättää yhtiön vuoden 2022 lopussa ja luopuu nyt paikastaan yhtiön johtoryhmässä. Kiertotalousteknologia-liiketoiminnassa teknologiajohtajana toimiva Ilari Hirvensalo keskittyy jatkossa teknologian kehittämistyöhön ja jää pois yhtiön johtoryhmästä.

- Kiitän Siniä lämpimästi hänen arvokkaasta työstään Kiertotalousteknologia-liiketoiminnan käynnistämiseksi. Sinin kokemus ja monipuolinen osaaminen ovat olleet meille merkittäväksi hyödyksi uuden liiketoiminnan lanseerausvaiheessa. Ilarin osalta muutos taas tarkoittaa mahdollisuutta keskittyä elintärkeään kehittämistyöhön johtoryhmätyöhön liittyvien vastuiden sijaan, EcoUpin toimitusjohtaja Antti Ollikainen toteaa.

Sähköposti: antti.ollikainen@ecoup.fi

EcoUp Oyj edistää rakennusteollisuuden vihreää siirtymää tuottamalla hiilineutraaleja, energiatehokkaita ja kiertotalouteen pohjaavia materiaaleja, palveluita ja teknologiaa, jotka auttavat rakennusalan toimijoita keventämään omaa ympäristökuormitustaan. Yhtiöllä on yli 40 vuotta kokemusta kiertotalousratkaisujen kehittämisestä ja toimittamisesta asiakkaille. Lue lisää: sijoittajat.ecoup.