Muutos EcoUp Oyj:n johtoryhmässä: Timo Kyllönen johtoryhmän jäseneksi

Yhtiötiedote | EcoUp Oyj | 20.12.2022 klo 17.00

Asennusjohtaja Timo Kyllönen on tänään nimitetty EcoUp Oyj:n johtoryhmän jäseneksi. Kyllösen vastuulla on asennustoiminnan kehittäminen ja johtaminen.

Timo Kyllönen on toiminut vuodesta 2018 alkaen esimiestehtävissä EcoUpin asennuksessa. Hän on ollut osa Ekovillaa jo vuodesta 2004 alkaen.

- Ekovilla on hieno, hiilinegatiivinen ja kotimainen eriste, jolla on valoisa tulevaisuus. Olen ylpeä saadessani vastuulle asennustoiminnan kehittämisen ja johtamisen, Kyllönen toteaa.

- Yhä useampi asiakas haluaa ostaa eristeensä valmiiksi asennettuna ja asennuksen rooli EcoUpin liiketoiminnassa tulee kasvamaan tulevina vuosina. Tämän organisaatiomuutoksen tavoitteena on selkeyttää EcoUpin johtamista, parantaa asentamisen tehokkuutta ja lisätä asiakastyytyväisyyttä, EcoUpin toimitusjohtaja Matti Kaski sanoo.

Matti Kaski

Puhelin: +358 50 384 4668

Sähköposti: matti.kaski@ecoup.fi

EcoUp Oyj on tunnettu kotimaisesta, hiilineutraalista Ekovilla-eristeestä. Lisäksi yhtiö kehittää teknologiaa mineraalivillajätteen kierrättämiseen. Yhtiöllä on yli 40 vuotta kokemusta kiertotalousratkaisujen kehittämisestä ja toimittamisesta asiakkaille. Lue lisää: sijoittajat.ecoup.fi.