Eden Springs ja Robert Paulig Roastery tuovat gourmet-kahvin toimistojen kahviautomaatteihin

Report this content

Eden Springs ja Robert Paulig Roastery ovat yhdistäneet voimansa pystyäkseen tarjoamaan korkealaatuista erikoiskahvia suomalaisiin toimistoihin. Yhteistyön tuloksena Edenin kahvivalikoimasta löytyy nyt erityisesti kahviautomaatteja varten suunniteltu gourmet-kahvi, joka tekee jokaisesta kahvitauosta kahvilalaatuisen.

Pauligin suvun neljättä kahvisukupolvea edustava Robert Paulig perusti nykyisin Porvoon Tolkkisissa toimivan pienpaahtimon Helsingin Katajanokalle vuonna 1987. Nykyisin nimellä Oy Robert Paulig Roastery Ab toimiva paahtimo valmistaa korkealaatuisia erikoiskahveja, ja Edenin ja pienpaahtimon yhteistyön tavoitteena onkin pystyä tarjoamaan parempaa kahvia myös toimistoilla. Molemmat yritykset ovat erittäin tyytyväisiä ja innostuneita keväällä alkaneesta yhteistyöstä.

”Olemme erittäin iloisia siitä että saamme tehdä yhteistyötä Eden Springsin kanssa kahvin parissa. Yhteistyömme automaattikahveissa mahdollistaa erikoiskahvien leviämisen yhä useampaan suomalaiseen toimistoon. Yhteistyö tunnetun vesiammattilaisen kanssa on myös luontevaa koska puhdas ja raikas vesi on yksi hyvän kahvikupin tärkeimmistä edellytyksistä,” toteaa Robert Paulig Roasteryn myyntijohtaja ja kahvisuvun viidettä sukupolvea edustava Carl-Gustav Paulig.

Robert Paulig Roastery -paahtimon kulmakivet ovat kahvin tuoreus, laatu ja vahva osaaminen. Paahtimo valmistaa pieniä eriä gourmet-kahvia asiakkaiden tilauksesta ja näiden toiveita kuunnellen. Gourmet-kahvin erottaa tavallisesta kahvista juuri kahvin tuoreus ja raaka-aineiden korkea laatu.

Kahvinpaahtajamme seuraavat kahvipapua tarkasti jalostamisen jokaisessa vaiheessa, sitä koko ajan tunnustellen, haistaen, katsoen ja maistaen. Tässä prosessissa kaikki on 100 % käsityötä. Pavut paahdetaan pienissä erissä jotta kahvi pysyisi tuoreena ilman pitkiä varastoaikoja,” kertoo Carl-Gustav Paulig.

Pienpaahtimon käyttämien papujen valintaan keskitytään tarkasti. Kaikki käytetyt pavut poimitaan käsin, mikä takaa papujen korkean laadun. Robert Paulig Roastery käyttää ainoastaan korkealaatuisimpia kahvilaatuja jotka saapuvat paahtimolle eri puolilta maailmaa perinteisissä juuttisäkeissä.

Robert Paulig Roasteryn valikoima koostuu erilaisista erikoiskahveista, kahvisekoituksista ja maustekahveista. Valikoimasta Eden Springsille valittu keskipaahtoinen Blend by Robert Paulig –kahvi on kehitetty erityisesti  kahviautomaateilla valmistettavaksi. Carl-Gustav Paulig kertoo: ”Blend by Robert Paulig on pitkän tuotekehityksen huipentuma. Halusimme tuoda markkinoille tuotteen joka tuo esille erikoiskahvien ominaisuudet myös automaatista uutettuna. Lopputuloksena on tuote joka koostuu hyvin tarkoin valikoiduista kahvilaaduista jotka tulevat mm. Väli- ja Etelä-Amerikasta sekä Kaakkois-Aasiasta.”

Lisätietoja antaa Tommi Ylitalo, Sales Manager, puh. +358 44 735 8537

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eden Springs

Eden Springs (www.edensprings.fi) on Euroopan johtava yritysten juomavesiratkaisujen palveluntarjoaja, jonka valikoimaan kuuluu erilaisia lähdevesi- ja vesijohtoverkkoon liitettäviä vesiautomaatteja sekä kahvipalveluja. Yritys aloitti toimintansa Euroopassa vuonna 1997 ja nousi alle kahdeksassa vuodessa maanosan markkinoiden johtavaksi ja laajimmalle levinneeksi vesiautomaattibrändiksi. Eden Springsillä on toimipisteitä yli 15 maassa. Se pullottaa ja toimittaa vuosittain yli 430 miljoonaa litraa vettä, ja sen palvelun piiriin kuuluu yli puoli miljoonaa asiakasta. Eden Springsin pääkonttori on Sveitsissä, ja yrityksellä on 1 500 työntekijää.

Avainsanat: