Kahviautomaatit saavat uuden haastajan – caffé latte valtaa toimistot

Report this content

Eden Springsin kahviautomaatit tuovat kaivatun muutoksen Suomen murroksessa olevaan kahvikulttuuriin. Odotukset kahvin laadusta ovat viimeaikoina nousseet merkittävästi; jos asiakas nappaa työmatkan varrella olevasta kahvilasta mukaansa laadukkaan Caffé Latten, miksei työpaikan kahviautomaatti voisi tarjota samaa herkkua?

Eden Springsin uudet kahviautomaattimallit hyödyntävät markkinoiden uusinta teknologiaa mahdollistaen kahvilatasoisen juomien laadun. Avainasemassa ovat kahvin valmistus laadukkaista vastajauhetuista pavuista, sekä maitopohjaisten kahvien valmistus tuoreesta maidosta.

Eden Springs haluaa tarjota asiakkailleen korkealaatuisempaa ja maistuvampaa kahvia ilman lisävaivaa. Eden Springsin kahviautomaattivalikoima on rakennettu yhdessä italialaisten Saecon ja Bianchin, sekä hollantilaisen Bonamatin kanssa. Eden Springsin kahviautomaatit valmistavat kahvin pavuista jauhamalla. Lisäksi tuore maito maitojauheen tilalla on avain kahvilatasoisten juomien valmistuksessa. Tuore maito takaa kahvin raikkaan ja kevyen rakenteen, ja kun kahvin perusta on valmistettu laadukkaista espressopavuista, nautinto on taattu. Tuoreen maidon käyttäminen vie kahviautomaattien valmistaman kahvin aivan uudelle tasolle. Lisäksi toimistokäyttöön tarkoitettujen laitteiden helppohoitoisuus ja huollon vaivattomuus ovat avainasemassa.

Asiakkaiden ei tarvitse omata baristan taitoja, eikä kahvin valmistus vie sen enempää aikaa kun ennenkään. Eden Springsin kahviautomaatit mahdollistavat kahvilan tuomisen toimistoon!

Eden Springsin kahviautomaatit voi tilata helposti netistä osoitteessa: www.edensprings.fi/kahviautomaatit/

Lisätietoja kahviautomaateista ja tuoteuutuuksista:

Perttu Laitsaari, Maajohtaja Eden Springs Oy Finland, p. 040 772 8853 tai perttu.laitsaari@fi.edensprings.com

Avainsanat: