Jeeves Enterprise -järjestelmä yli 10 vuotta Suomessa

Jeeves Enterprise -toiminnanohjausjärjestelmä on käytössä yli 3 500 yrityksessä, 36 maassa. Suomessa on ollut tyytyväisiä Jeeves-käyttäjiä jo yli kymmenen vuoden ajan. Yksi näistä on ollut Academica Oy, joka on tänä aikana kasvanut laitetoimittajasta asiantuntijataloksi.

Tietotekniikan asiantuntijayritys Academica Oy on käyttänyt Jeeves Enterprise -toiminnanohjausjärjestelmää vuodesta 1996 lähtien. Academican liiketoiminnan muutos laitemyyjästä
IT-alan palveluyritykseksi ei ole vaatinut järjestelmän vaihtamista.

— Avoimeen arkkitehtuuriin perustuvaa Jeeves Enterprise -järjestelmää on helppo muokata yrityksen liiketoiminnan vaatimusten mukaisesti. Järjestelmän ylläpito ja päivitys on edullista, kertoo suomalaisen Staria Oyj:n toimitusjohtaja Juha Tommila.

— Vuonna 1996 Jeeves otettiin ensin myyntireskontran hoitamiseen, minkä jälkeen sen käyttöä laajennettiin nopeasti. Tällä hetkellä järjestelmä on käytössä koko organisaatiossa. Esimerkiksi kaikki uuteen asiakkaaseen liittyvät toimenpiteet sähköpostin avaamisesta ADSL-liittymän provisointiin tehdään sen avulla. Järjestelmän avulla hoidetaan myös muut asiakaspalvelutehtävät ja koko taloushallinto, kertoo Academica Oy:n johtaja Jani Lillberg.

Koko tiedote liitteenä