Ammenna voimaa Kolin kansallismaisemasta

Kolin kansallispuistossa sijaitsevan Sokos Hotel Kolin ikkunoista avautuu voimaannuttava maisema satavuotisen Suomen sydämeen.

Kolin kansallismaisema on osa satavuotisen Suomen kansallishistoriaa, sillä Sibeliuksen ja Eero Järnefeltin kaltaiset suuret taitelijatkin kävivät vuosisadan alussa inspiroitumassa Kolilla.

–Sibelius kävi täällä häämatkallansa ja taidemaalari Eero Järnefeltkin haki puolisonsa kanssa inspiraatiota maalauksiinsa Kolin myyttisen kauniista maisemista, Break Sokos Hotel Kolin hotellinjohtaja Jukka-Pekka Pesonen kertoo.

Ja mikä parasta, itse hotelli sijaitsee aivan kansallispuiston sydämessä: parhaalle näköalapaikalle on vain 200 metriä ja patikointireitit alkavat aivan hotellin ovelta.

– Hotelli Koli sijaitsee kiistämättä Suomen parhaalla näköalapaikalla. Luonto on käsin kosketeltavan lähellä ja pihapiirissä sijaitsee myös luontokeskus Ukko. Vuonna 2016 Kolin kansallispuistoon tutustui yli 180 000 vierailijaa.

Täydellinen kylpyläelämys aikuiseen makuun

Hotelli Kolin Relax Spa nostaa myös kylpyläloman aivan uudelle tasolle.

– Intiimi hemmottelu- ja maisemakylpylämme on rakennettu aikuiseen makuun. Koko kylpylä on anniskelualuetta ja iltaisin meillä on 18 vuoden ikäraja. Näin voimme taata rauhallisen ja voimannuttavan kylpyläelämyksen. Täydellinen irtiotto arjesta onnistuu vaikkapa maisematerassilla kuohuviiniä nautiskellen tai kietoutuen Sibeliuksen maailmaan ääni- ja valoaltaassa. Elämyksen täydentää mielen ja kehon puhdistava saunapolku suomalaisessa, aromi- tai höyrysaunassa.

Teksti: Mia Heiskanen

Varaukset ja tiedustelut:

+358 20 1234 662, sales.koli@sok.fi
www.kolirelaxspa.fi
www.sokoshotels.fi/fi/koli/sokos-hotel-koli/kylpyla

Editori Helsinki - yritysviestinnän asiantuntija%u2028

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat www.editori.fi%u2028.