Armi Aktiivituoli auttaa ylös ja kuntouttaa

Armi Aktiivituoli vähentää nivelten, polvien, lonkan ja selän rasitusta. Se on ylösnousua avustava, kuntouttava ja aktiivisuutta lisäävä tuoli, joka auttaa ylläpitämään liikuntakykyä. Ainutlaatuisen ylösnousua avustavan mekanisminsa avulla se vahvistaa lihaksia, parantaa tasapainoa ja vähentää kaatumisriskiä. Ristiselän tuen, joustavan selkänojan ja säädettävän niskatuen ansiosta tuolissa on myös erittäin mukava istua.

Ergonominen tuoli ennaltaehkäisee liikkumattomuudesta johtuvia tuki- ja liikuntaelinvaivoja ja antaa lisää aktiivisia vuosia kotona. Käyttäjänsä mittojen mukaan valmistettu Aktiivituoli ohjaa nousemaan oikein, niveliä virheellisesti rasittamatta ja kivutta ylös. Tuolin ainoana ”moottorina” toimii käyttäjä itse, jolloin tuolin avulla voi myös jumpata ylösnousuun tarvittavia lihaksia ja tasapainoa, jota tarvitaan arjessa selviytymiseen.

Fysioterapeuttien suosittelema Armi on Valvirassa rekisteröity lääkinnällinen laite ja patentoitu suomalainen keksintö, joka helpottaa myös hoitohenkilökunnan ja omaishoitajien työtä. Se ei ole hetken helpotus vaan pitkäkestoinen hyöty, joka parantaa toimintakykyä kaikissa muissakin arkielämän tilanteissa.

Tapio Anttilan muotoilema tyylikäs ja kaunis nojatuoli sopii vaativaankin sisustusmakuun. Sitä saa neljällä jalalla tai pyörivällä laippajalalla, halutulla materiaalilla ja väreillä. Armin idean isän, fysioterapeutti Jorma Eerolan, mukaan sen toiminta selviää parhaiten kokeilemalla itse. Siksi Armista voi pyytää maksuttoman esittelyn omaan kotiin.

Lisää Armista:

armi-aktiivituoli.fi