Eläinystävän ihmekauppa

Lemmikkien ihmemaa on olemassa. Se on Turun Lemmikkiasema, yksityinen kivijalkakauppa keskustan tuntumassa.

Kuluttajat voivat valinnoillaan vaikuttaa siihen, että kotimaiset kivijalkaliikkeet, niiden laajat tuotevalikoimat ja hyvä palvelu säilyvät, muistuttaa Ritva Kyllönen.

Siellä ymmärretään, neuvotaan ja opastetaan lemmikkieläinten omistajia valitsemaan juuri oikeat syötävät ja tarvikkeet kaikille kodin lemmikeille kissoista, koirista ja linnuista alkaen aina vaihtolämpöisiin matelijoihin asti.

– Kattava ruoka-, lisäravinne- ja tarvikevalikoimamme ovat asiakaspalvelumme ydin. Meiltä tuotteet saa heti mukaansa ja kehitämme valikoimaamme jatkuvasti asiakkaittemme tarpeiden mukaisesti. Asiantunteva ja kokenut henkilökuntamme osaa auttaa kiperissäkin tilanteissa, vakuuttaa yrittäjä Ritva Kyllönen.

Kaikenlaiset lemmikit ovat tervetulleita Lemmikkiasemalle. Liikkeessä toimii suosittu lemmikkien kynsienleikkuupalvelu ilman ajanvarausta. Lemmikkiaseman PentuTreffeillä tiistaisin ja keskiviikkoisin on 8 vuoden aikana sosiaalistettu noin 3000 koiraa. PentuTreffit on iloinen, maksuton ja tärkeä leikkihetki koiranpennuille!

– Asiakkaamme on kuninkaamme. Unelmamme on alusta alkaen ollut olla se paras ja läheinen erikoisliike ja tehdä jokaisesta päivästä lemmikille ja hänen omistajalleen merkityksellinen, korostaa Kyllönen.

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Editor Helsinki – yritysviestinnän asiantuntija