Enemmän onnistumisia, vähemmän pettymyksiä

Kodin suurissa hankinnoissa voi olla hankala tehdä päätöksiä – etenkin muutostöiden ensikertalaisten. Zeckitin avulla saa nopeasti vertailtua erilaisia kotipalveluita tarjoavia yrityksiä siivoojista remontoijiin sekä luettua muiden tilaajien kokemuksia.

Zeckit auttaa, kun mietit, kenelle annat kotisi avaimet etsiessäsi kotipalvelua tai remontin tekijää. Zeckitin avulla löydät yritykset. Lisäksi voit helposti verrata niiden soveltuvuuden omiin tarpeisiisi sekä myös tarkistaa yritysten taustat ja näin välttyä pettymyksiltä. Lisäksi voit laittaa hyvän kiertämään arvioimalla saamasi palvelun Zeckitin sivuille tai myös sosiaaliseen mediaan.

Helpompaa päätöksentekoa

Remontin teettäjä tai kotipalvelun ostaja joutuu aina tarkoin miettimään, mihin yritykseen uskaltaa luottaa. Zeckit on Suomen Tilaajavastuu Oy:n kehittämä, kuluttajille suunnattu uusi, maksuton palvelu päätöksenteon helpottamiseksi.

Zeckitissä on kaikkien Suomen yritysten perustiedot eli niiden koko ja ikä, saako palveluista kotitalousvähennyksen ja onko yritys hoitanut vastuunsa. Lisäksi 50 000 yritystä on mukana Luotettavana kumppanina. Tämä tarkoittaa, että nämä yritykset ovat mukana Luotettava Kumppani -palvelussa ja niiden selvityksessä näytetään myös tilaajavastuulain edellyttämät tiedot.

Kattavaa ja vertailukelpoista dataa

Zeckitiin lisätään päätöksentekoa helpottavia tietoja jatkuvasti, nyt siellä on jo muun muassa sähköpätevyydet. Maksullisena on mahdollista saada myös yritysten luottotiedot.

– Palveluja ostavan kannalta on ensiarvoista saada tietoa myös muiden kokemuksista.

Kannustankin jokaista palvelujen ostajaa, oli kyse remontista, siivouksesta tai kampaamokäynnistä, arvioimaan saamansa palvelun. Hyvien yritysten palkitseminen on nyt helppoa, vinkkaa varatoimitusjohtaja Mika Huhtamäki. Zeckit löytyy myös muista palveluista, muun muassa 0100100.fi -palveluhakemistosta.

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Lisätietoja: www.zeckit.com/arvioi

Mika Huhtamäki
zeckit.com -kapteeni
mika@zeckit.com
p. +358 40 061 6253

.

Suomen Tilajaavastuu Oy:n Zeckit-palvelu auttaa arjen hankintapäätöksissä.