Hemmottele itseäsi Raxin ja Taco Bellin herkuilla

Kauan kaivatut ravintolassa herkuttelut ovat jälleen mahdollisia. Kaikille tuttu Rax Pizzabuffet on avannut ovensa, samoin pikaruokaa texmex-twistillä tarjoava Taco Bell. Kummassakin ravintolassa asiakkaat voivat aterioida luottavaisin mielin, sillä heidän ja henkilökunnan turvallisuus on ykkösasia erityisesti näinä poikkeuksellisina aikoina.

Taco Bellin texmex-sävytteiset maut ovat valloittaneet suomalaisten sydämet.

– Toivomme, että mahdollisimman moni asiakas tulee meidän ravintoloihimme nauttimaan tarjoamistamme tutuista sekä myös kehittämistämme uusista makuelämyksistä. Haluamme palvella mahdollisimman turvallisessa ympäristössä ja noudatammekin kaikkia hallituksen linjauksia henkilömäärien, etäisyyksien ja hygienian suhteen. Turvallisuuteen panostamisen lisäksi kehitämme samalla toimintaamme. Tuomme tarjolle uusia tuotteita ja makumaailmoja sekä avaamme uusia ravintoloita, kertoo ketjujohtaja Sarita Lehtinen Restel Oy:stä.

Kätevästi kotiin

Koronan suljettua ravintolat moni oppi käyttämään take away- ja kotiinkuljetuspalveluja. Lehtinen uskookin, että ne ovat tulleet jäädäkseen, niin käteviksi ja mukaviksi ne on todettu.  Lisäksi ne ovat ainoa turvallinen tapa nauttia ravintolaherkkuja silloin, kun tuntee olonsa hiukankaan sairaaksi. On siis syytä muistaa, että lievästikään flunssaisena ei pidä mennä ravintolaan.

Sekä Raxin että Taco Bellin aterioita voi tilata kontaktivapaasti kotiovelle Woltin ja Foodoran kautta. Lisäksi Restis -puhelinapplikaation avulla tilaus ja maksaminen onnistuvat helposti ja tämän jälkeen ateria on noudettavissa ravintolasta ilman ihmiskontakteja. Raxin take away -valikoimasta löytyy kestosuosikkeja kuten wingsejä ja lihapullia ranskalaisten kera sekä tilauksesta tehtyjä uunituoreita pizzoja klassikko-Pepperonista herkullisiin valkopohjaisiin pizzoihin ja vegaaniseen Vöneriin. –  Listoiltamme voi Raxista valita kotiin tilattavaksi erilaisia pizzoja ja pikkulämpimiä kuten wingsejä. Taco Bellista taas löytyy kattava valikoima burritoja, tacoja, nachoja ja muita texmex-tyylisiä suosikkiannoksia, joten jokaiselle löytyy varmasti mieleisiä herkkuja, uskoo Lehtinen.

Rax Pizzabuffetissa on herkuteltu jo yli neljännesvuosisadan ajan. Tarjolla on edelleen tuttuja herkkuja, mutta myös uusia makuelämyksiä sekä mukaan otettavaksi että paikan päällä viihtyisässä ja ajanmukaisessa ympäristössä nautittavaksi.

Vanha tuttu tarjoiltuna

Rax Pizzabuffetissa on herkuteltu helposti ja vaivattomasti vatsan täydeltä jo yli neljännesvuosisadan ajan. Ravintoloiden auettua koronasulun jälkeen tämän kuun alussa voi buffetherkkuja nauttia jälleen – nyt tarjoiltuna.

– Vanhat tutut salaatit, pizzat, wingsit ja muut makuelämykset ovat taas saatavilla, lisäksi tarjolla on uusia täytteitä, esimerkiksi paluun tehnyt sinihomejuusto.  Asiakas valitsee salaattilautaselleen mieleisensä lisukkeet ja toiselle lautaselle lämpimän ateriansa osat, jotka henkilökuntamme annostelee ja ojentaa asiakkaalle tiskillä. Periaatteessa kyseessä on siis vanha tuttu monipuolinen Rax, mutta koronan vuoksi tarjoilutavoiltaan erilainen.  Tuttujen makujen lisäksi entistä on myös santsausmahdollisuus eli lisää voi hakea niin paljon kuin haluaa.  Uskomme vahvasti, että voimme vielä palata vanhaan tuttuun buffetpöytään, jossa asiakas itse kerää lautaselleen haluamansa tuotteet, arvioi Lehtinen.

Restel panostaa vahvasti sekä aterioiden tuotekehitykseen että Rax- ja Taco Bell -ketjujen  laajentamiseen ja tilojen uudistamiseen. Eilen, 11.6. aukesi uusi Rax Pizzabuffet Kuopiossa ja elokuussa avataan uudet ravintolat myös Hämeenlinnassa sekä Helsingin Itiksessä.

”Uudet Raxit Kuopioon, Hämeenlinnaan ja Itikseen.”

Maisteluateriat monelle

Texmex-pikaruokaa tarjoava Taco Bell rantautui Suomeen kolme vuotta sitten. Suurin osa sen kymmenestä ravintolasta on pidetty auki koronankin aikana take away -palvelujen avulla. Nyt  kaikissa Taco Belleissä voi aterioida myös salissa.

– Burritoja, tacoja ja quesadilloja voikin nyt nauttia juuri siellä missä haluaa, sillä ateriat voi myös noutaa mukaan tai tilata kotiovelle. Meal for 2 – kahden hengen ateriamme on ollut alusta asti suosittu tapa päästä kiinni Taco Bellin makumaailmaan useamman erilaisen annoksen voimin. Olemme kehittäneet valikoimaamme ja uutta ovat neljälle ja kuudelle hengelle tilattavat kokonaisuudet, joista löytyy kattava valikoima tacoista jälkiruoka-churroihin. Ne ovat ehdottoman suositeltava ja helppo tapa tutustua makumaailmaamme, vinkkaa Lehtinen.

Suomalaiset ovat ottaneet meksikolaistyyppiset maut omakseen ja Restel etsiikin aktiivisesti liikepaikkoja uusille ravintoloille.

– Suomessa on useita kaupunkeja, joissa me emme vielä ole läsnä, mutta joihin haluamme avata ravintolamme kasvattaaksemme ketjuamme. Vaikka korona onkin hidastanut suunnitelmiamme, katsomme pitkälle tulevaisuuteen, aikaan koronan jälkeen, sanoo Lehtinen.

Rax Pizzabuffet ja Taco Bell ovat osa Resteliä, joka on Suomen suurimpia ravintolapalveluiden tarjoajia. Sen muita brändejä ovat mm. Burger King, HelmiSimpukka ja Wanha Mestari.

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Taco Bell / RAX Pizzabuffet

• Taco Bell avasi ensimmäisen Suomen ravintolansa vuonna 2017 ja valloittaa nyt sydämiä jo 10 ravintolan voimin. Maailman suurimmaksi meksikolaistyyliseksi pikaruokaketjuksi noussut Taco Bell valmistaa annoksensa aina tuoreena tilauksesta ja asiakkaan toiveiden mukaisesti. Live Más! www.tacobell.fi

Editor Helsinki – yritysviestinnän asiantuntija